Daca eram…

            O dau in baliverne, ca iar n-am treaba. :)) Am citit un tag frumusel pe un blog si daca tot nu am ce sa zic, hai sa ma joc si eu putintel cu el. Este vorba despre ce as fi vrut sa fiu, daca eram… altceva. 😀

  • Daca eram o luna a anului, probabil as fi fost… iulie sau august… luni de mers la mare. \:D/
  • Daca eram o zi a saptamanii, as fi fost sambata. Parciiiiii!
  • Daca eram o parte a zilei, as fi fost noaptea… ore de somn pufos, cu vise frumoase. Sau dimineata, dar nu momentul cand ma trezesc, ci dupa ce mi se dezlipesc ochii si vad vremea frumoasa de afara.
  • Daca eram un animal marin, as fi fost… Deena, mie mi-ar fi placut sa fiu balena ucigasa. Nu as ucide pe nimeni, dar m-ar fi stiut toti de frica. :)) Bine, as fi vrut sa fiu calut de mare. Tugudum, tugudum!
  • Daca eram un animal de uscat, as fi fost… pfff, nu stiu. Era sa zic randunica. :)) Nu, elefant. Da, imi plac elefantii!
  • Daca eram o virtute, as fi fost… cum se zice cand iti place sa asculti pe cineva care are probleme si esti acolo oricand are nevoie de un umar pe care sa planga? Intelegere? Compasiune? Eh, aia as fi fost!
  • Daca eram o planeta, as fi fost Veeeenus. De-aia.
  • Daca eram un lichid as fi fost bere. Da, mi-ar placea sa fiu iubita de juma’ de planeta, chit ca cealalta juma’ ma uraste. Cui ‘dafuck ii pasa de hateri? :))
  • Daca eram o piatra pretioasa as fi fost smarald. De ce? Pentru ca e verde. Mmmm, love it!
  • Daca eram un metal, as fi fost aluminiu otel inoxidabil.
  • Daca eram o pasare, as fi vrut sa fiu pescarus, sa fiu mereu in preajma marii… sau randunica sa stau numai unde e cald!!!!
  • Daca eram o planta, as fi fost lalea. Simpla si dragalasa.
  • Daca eram o stare a vremii, as fi fost o ploaie de vara, cu soare, tunete si fulgere. Si vant!
  • Daca eram un instrument… mmmm, aici am mai multe optiuni… chitara, keman (iubesc din tot sufletul muzica orientala, in special cea turceasca)…
  • Daca eram un sentiment as fi fost dragostea.
  • Daca eram un sunet, as fi fost sunetul marii. Doamne, cat o iubesc!
  • Daca eram un cantec, as fi fost Belle a lui Garou.
  • Daca eram un film as fi fost Armageddon sau Titanic.
  • Daca eram un serial, as fi fost Fetele Gilmore. Nebune fiinte! Bine, mai mult Lorelai, Rory ma scoate din țâțâni.
  • Daca eram un gust, as fi fost iute. Cine stie, cunoaste. :-„
  • Daca eram o aroma, as fi fost… trandafir. Sau cocos. Sau migdale. Ufff… :))
  • Daca eram o culoare as fi fost verde. Verde proaspat si crud. Mmm…
  • Daca eram un material, as fi fost 100% sintetic in. Usor, aerisit… de vara!
  • Daca eram o parte a corpului, as fi fost inima.
  • Daca eram un drog, preferam sa nu exist. :))
  • Daca eram un accesoriu, as fi fost cercei. 😀 Cu pietricele.
  • Daca eram o expresie a fetei, as fi fost o strambatura cu limba scoasa.
  • Daca eram o disciplina scolara, as fi fost istoria sau literatura.
  • Daca eram un personaj de desene animate, as fi fost Sailor Moon. Cine stie, din nou, cunoaste. Pofticioasa, zapacita, lovita cu leuca. :)) Si blonda.
  • Daca eram o forma, as fi fost ceva rotund.
  • Daca eram un numar, clar eram 13. Desi as fi vrut sa fiu 3. :))
  • Daca eram o masina, as fi fost o Dacie. Prea bun, prea ca la tara. :))
  • Daca eram o haina, as fi fost un pulovar calduros. Pe cine mint eu aici??? =))
  • Daca eram un anotimp, eram primavara. O iubesc. Exclud vantul si o iubesc!
  • Daca eram un copac, as fi fost visin. Voiam sa zic brad, dar nu.
  • Daca eram un animalut de padure, eram Bocanila! You understand…

             Cam atat. Mai am doua postari pe teava. E teava infundata, ca le am de aproape o luna pe acolo. sper sa ma hotarasc sa le scot la lumina in sfarsit. 😀 Cine mai doreste, cine mai pofteste, luati de-aici. Eu am furat intrebarile, recunosc, sunt gata sa-mi pun cenusa in cap!

             Je out of here, la revedere! Va spun, la revedere! La revedeeeeeere! :))

2 gânduri despre “Daca eram…

  1. M-ai facut sa rad cu .calutul tau de mare :))
    si sa ma oftic, nu ai blogspot, deci nu te pot urmari prin GFC.. adica asa, sa ma anunte pe mine cand postezi tu ceva.

    • :)) poti sa te abonezi prin mail. 😀 cu toate ca eu postez cam rar, sunt in pana de idei. daca ai sti de cat timp am niste postari in cap… una chiar pentru zilele astea si tot nu am scris-o. bine ca mi-ai amintit, ca poate o scriu. 😀

Lasă un răspuns

