Nopți senine… cu tine.

Au trecut aproape doi ani de când am scris acest articol și de câteva zile mi-am dat seama ce era sentimentul pe care îl aveam în momentele alea și de multe alte ori când pierdeam vremea trăgand adânc în piept aerul nopții.

E din nou (aproape) vară și iar mă încearcă starea aia de visare, de nostalgie, de dor… dar acum știu de ce îmi e dor. Mi-e dor de el și de plimbările pe malul mării, sub luna aia imensă și frumoasă, dor de adierea aia curată și de răcoarea nopții… de acele străduțe în pantă de la munte… și îmi dau seama că aveam dreptate… îmi era dor de ce nu trăisem încă. Acum am amintiri reale, vii, nu doar în închipuire. Și mi-s atât de dragi!

Eforie

Sinaia

Și cred că am bătut recordul la postări scurte! :))

Noapte bună!

3 gânduri despre “Nopți senine… cu tine.

Lasă un răspuns

