I have an Exotic Dream… at a Pool Party…

Salut! Azi am chef de scris, wepaaaaaa!

Șiii… să revenim la cosmetice, că doar asta ne place nouă cel mai mult! Azi, inspirată de o postare a celor de la Farmec, pe Facebook, am ales să vorbesc si eu puțin despre noile lor lacuri de unghii, în culori frumoase de vară! Mai precis, un albastru superb și un roșu ”bronzat”, cum îmi place mie să îi spun.

Noua gamă, Farmec Collection, vine cu 7 nuanțe frumoase foc, perfecte pentru zilele călduroase (aici nici eu nu mă cred, uitați-vă și voi ce e afară) de vară. Lacurile de unghii sunt foarte ușor de aplicat, se usucă extrem de repede (mi-am pictat unghiile la fără un sfert și la și zece făceam duș, iar după asta, unghiile nu au suferit deloc) si rezistă zile întregi. Bine, acum depinde și ce faci, că dacă ai o tonă de vase de spălat, nici vopseaua de garduri nu îți rezistă, dar asta e deja altă chestiune. 😀

Deci, să nu mai pierdem vremea și să dezvăluim capodoperele :))

Pool Party și Zuzi, ză hamster!

2013-05-31 10.49.12

2013-05-29 09.08.36 

Șiiii, Exotic Dream!

2013-06-01 15.09.49

Cam astea ar fi…  scuzați-mi cuticulele netăiate, dar asta e. Da, eu îmi tai cuticulele, pentru că nu suport să le văd, nici măcar tratate și unse. 😀

Pupici!

2 gânduri despre “I have an Exotic Dream… at a Pool Party…

Lasă un răspuns

