2000 Calorie – păreri, păreri, păreri…

Salut!

Am decis să mă avânt și eu mai ”profund” în lumea virtuală a frumuseții și evident, a produselor care ne-o oferă. Sau bine… ne ajută. M-am hotărât să scriu despre produsele cosmetice pe care eu le folosesc, să dau un sfat-două, un pont, o idee, o ceva care poate-poate ajută pe cineva. Nu o fac ca să mă îmbogățesc, nu o fac ca să primesc vreun produs, de bine de rău încă pot să mi le cumpăr singură. Vreau doar să îmi fac de lucru, să schimb păreri și să turui despre ce îmi place mie cel mai mult. 🙂

Voi începe seria de postări cu un rimel (mascara, uatevă’) care îmi place foarte mult și pe care am fost foarte încântată să îl folosesc. Este vorba despre mascara 2000 Calorie de la Max Factor cu care ”mă cunosc” de pe 1 iunie, deci am avut timp să îmi fac o părere. Bine, părerea era formată de la prima utilizare, dar am zis să il folosesc o perioadă mai lungă și apoi să îmi dau cu părerea.

Rimeluțul are perie clasică, din peri, ușor subțiată spre vârf, astfel ușurând aplicarea în locurile mai dificile, cum ar fi genele din coada ochiului. Recunosc că nu mi-au plăcut periile de acest tip până acum pentru că oferă genelor un aspect mult prea natural spre deosebire de periile din plastic, care îmbracă genuțele într-un strat mai gros de mascara. Dar, DAR! Rimelul ăsta e complet diferit. Cremos, de un negru intens, a îmbrăcat genele frumos chiar de la primul strat (eu aplic două totuși).

DSCN0483

* Se poate observa utilizarea intensă… e jumulit rău săracul. :”>

DSCN0485

Produsul are 9 ml și o valabilitate de 6 luni de la deschidere. Dar pentru că a fost folosit zi de zi, doar el (nu obișnuiesc să țin două sau mai multe rimeluri deschise în același timp), deja e pe ducă săracul. Cu toate că deja a început să se ingroașe, incă își face treaba ca la început. Singurul lucru schimbat e consistența, face ”scămuțe” pe perie si e mai uscat. Mirosul nu s-a schimbat deloc, deci o să îl mai folosesc câteva zile, apoi o să desigilez Sexy Pulp sau Pulpa Sexy, cum îmi place să îi spun.

Alte detalii… pe lângă alungire, curbare, volum, îmi place că nu face bobițe în vârful genelor, nu se fărâmițează si nu pică sub ochi după câteva ore. Va las cu fotografiile care îmi dovedesc spusele, prima e de azi dimineață, iar a doua de acum vreo două ore, după opt ore de muncă. Aproape intact. 🙂

DSCN0475

DSCN0481

Eu zic că după trei luni de folosire intensă încă arată bine. Mi-aș fi dorit să mi se aprindă beculețul mai demult, să mă pozez și când era în plină glorie. :))

Dar asta e. Maybe cu următorul. L-a încercat cineva? Cum vi se pare? Ce alte ”mascarale” bune recomandați?

V-am pupat!

2 gânduri despre “2000 Calorie – păreri, păreri, păreri…

Lasă un răspuns

