Mia Moore… mi amor!

Salut!

Mi-am amintit azi că vreau să fac acest review de aproape o lună și încă nu am reușit.

E vorba despre un ruj superb The Balm, pe care am fost atât de norocoasă să îl primesc cadou de la Marionnaud pentru un simplu comentariu pe pagina lor de facebook. Am fost foarte bucuroasă pentru că în ultima vreme port rujuri foarte intense iar un ruj roșu era chiar ce mi-aș fi dorit! A trebuit să aștept o săptămână pentru a-l vedea pentru că am fost plecată, dar când m-am întors, testarea lui a fost printre primele lucruri pe care le-am făcut.

DSCN0530

DSCN0532

DSCN0535

Rujul face parte din colecția ”The Balm Girls” care conține 6 nuanțe, pentru orice moment sau situație din zi ( și din noapte :)) ). Eu am primit nuanța Mia Moore, un roșu închis, superb. După cum se poate vedea, cutiuța în care e ambalat e foarte drăgălașă, cu aerul acela vintage, specific produselor The Balm. Rujul propriuzis e micuț, foarte fin și elegant. Fără modele, brizbrizuri si alte desene sau desenașe.

E un ruj intens, cremos, foarte pigmentat, rezistent . E de ajuns să ”ștergi” puțin buzele cu el și ai câteva ore de culoare asigurate. Mirosul e puțin mentolat și asta se simte puțin și pe buze, se simte cam ca un ruj pentru volum. Îmi pare rău că nu am putut să surprind în fotografii culoarea sa reală, în realitate e mai închis.

Ca minusuri, recunosc că mi-ar fi plăcut să păteze buzele, astfel rămânea mai mult la locul lui, dar asta e doar o fixație de-a mea, nu are rujul o problemă. Ar mai fi și linia aia care se formează după o vreme în zona unde se lipesc buzele, dar așa mi se întâmplă cu toate rujurile foarte colorate, din nou, nu e vina lui.

Deja am consumat puțin din el, îl port mereu în geantă și e primul după care întind mâna când mă machiez, deși de multe ori aplic doar balsamul de buze și doar presez puțin rujul pe buze și apoi îl uniformizez cu degetul, pentru un efect mai natural. Pentru că nu sunt încă pregătită să ies cu buze rrrrrroșii dimineața din casă. Nici nu știu cât de indicat ar fi. :))

Ce pot să mai spun despre el? Are 4 grame, îl găsiți în magazinele Marionnaud și dacă vă tentează și celelalte nuanțe, le găsiți aici.

DSCN0536

DSCN0538

*aici culoarea e mai apropiată de realitate

DSCN0540

*așa arată după ce am trecut o dată cu șervețelul peste el.

Cam asta ar fi.

O seară plăcută!

3 gânduri despre “Mia Moore… mi amor!

  1. Pingback: Leapșa: Culorile curcubeului | Bibelou's Blog

  2. Pingback: What’s in my Beauty Box | Bibelou's Blog

  3. Pingback: Prima comandă Marionnaud – o experiență plăcută | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

