Celebration

Bună… noaptea! 😀

Am păstrat această postare pentru un moment special, nu pentru că nu aș fi avut nimic de zis, slavă Domnului, aș pălăvrăgi fără oprire despre cosmetice, oameni, muzică și altele. Dar am preferat să fac o mică pauză pentru că azi am un motiv să scriu. Nu un motiv. De dimineață, pe 5. erau două. Pe parcursul zilei s-au făcut 3 si sunt foarte bucuroasă!

Am păstrat postarea cu numărul 100 (in aproape 4 ani de blogging) pentru a spune câteva vorbe despre această zi frumoasă. Azi se împlinesc doi ani de când sunt împreună cu iubitul meu. Doi ani grei (ne despart „câțiva” kilometri) dar și frumoși, cu vacanțe plăcute, cu momente de vis, cu dragoste multă și din când în când (de trei ori pe zi și de vreo două ori înainte de culcare :)) ) ciondăneli. Dar important e că am trecut peste și acum suntem băieți mari și maturi. La mulți ani, iub!

Acum, că am înglobat primele două motive, a rămas al treilea, dar la fel de important. Azi, în timp ce butonam facebook-ul, am constatat că cei de la Marionnaud mi-au distribuit postarea despre rujul The Balm, iar odată cu asta, am reușit să strâng câteva vizualizări pe blog și peste 100 de vizitatori unici. Poate părea puțin, dar pentru mine înseamnă enorm! Să știu că cineva a dat un click pe blogul meu și și-a rupt câteva secunde sau minute din timpul lor ca să vadă ce am scris eu, e minunat! Vă mulțumesc! Blogul meu e mic, cu toate că e vechi, dar sper că o să ajungă măricel și voinicel!

Și cu asta închei, noapte bună! Și vă mulțumesc!

DSCN0230

P.S. Eu am postat după 12 noaptea, oare de ce wordpresu’ vieții îmi face fițe și arată 5 octombrie? E shasă, bre, shasă!

2 gânduri despre “Celebration

Lasă un răspuns

