Happy happy winner!

Bună!

Acum fix o săptămână am câștigat un concurs minunat de mirobolant pe blogul Deenei.

Am fost fericită și surprinsă în același timp, pentru că eu cu Random.org nu prea mă pup, dar spre uimirea mea, norocul mi-a surâs pentru a doua oară (am mai câștigat prin vară o bluziță superbă pe care nu am avut ocazia să o port încă pentru că silueta nu mi-a permis :)) ).

Ei bine, premiul a ajuns azi în mânuțele mele nerăbdătoare în timp ce sfâșiam ambalajul am fost încântată să simt un miros plăcut chiar prin cutie și hârtii. Asta pentru că…  pachețelul conținea numai bunătăți parfumate! O tartă Yankee Candle, un gel de duș Yves Rocher cu cafea și o apă de parfum Little Red Dress de la Avon.

Oficial, mă declar încântată!

Yankee Candles nu am mai văzut (darămite să miros) până acum niciodată, mă așteptam la ceva mai mare, dar m-am topit (înaintea ei) când am văzut că e atât de micuță și finuță și foarte foarte foarte puternic și plăcut parfumată. Inca nu o topesc, o păstrez pentru momente mai speciale.

Apa de parfum Little Red Dress miroase… fin. Nu știu cum să definesc parfumul ăsta. Oricum nu sunt genul de snoabă care folosește doar parfumuri scumpe pentru că sunt scumpe și atât, dar parfumelul ăsta chiar are ceva fin și distins. Iubesc deopotrivă și Avon și Oriflame și Yves Rocher si Chanel. Am zis Chanel? Nu, ăla nu îmi place. Hai să îl înlocuim cu Gucci.

  Little Red Dress are un miros floral fructat, având ca note de vârf zmeura, pruna si citricele, note de mijloc trandafiri, iasomie și lăcrămioare iar ca note de bază lemn de santal, ambră și mosc. Cu alte cuvinte, toate mirosurile care îmi plac, unite într-un puf minunat pe pielea mea. Presimt că va fi preferatul meu în perioada următoare. Vanille Noir, mami, I am so sorry but we have a new friend! Cel putin pentru o vreme. :))

Despre gelul de duș are vreun rost să spun ceva? NU. Îl știm, îl iubim, am face baie în el, l-am mânca pe pâine la micul dejun și am face un protest la nivel internațional dacă ar îndrăzni să îl scoată de pe piață. Atât. Cred că e suficient. :))

Una peste alta, Diana, îți mulțumesc, mi-ai făcut o bucurie foarte mare!

DSCN0861

Noapte bună! Pupicicioși!

7 gânduri despre “Happy happy winner!

  1. Ma bucur mult de tot ca te-a nimerit random si ca ti-am putut face o mica bucurie!:) Daca mai vrei tarte Yankee just yell. Nu trebuie sa faci economie!:)) Oricum si eu le rup cam in 3 bucati si le ard separat de cate doua-trei ori. Pana isi modifica mirosul.:)Sunt fabulos de mistoace!:D

Lasă un răspuns

