Am zis STOP! -Project pan or uatevă’-

‘Năseara!

Oare de ce femeile sunt un fel de zombilici când vine vorba de cosmetice? Cumpărăm mult, uneori și prost, de multe ori fără cap, de cele mai multe ori facem stocuri și ne trezim că nu putem efectiv să consumăm tot ce am cumpărat. Iar dragele noastre în care am investit, ajung la coșul de gunoi. Bine a zis cine a zis că… un bărbat plătește dublu pentru ceva de care are nevoie, iar o femeie plătește de două ori mai puțin pe un lucru care nu îi trebuie… dar e la reduceri. Cam asta sunt eu în ultima vreme.

Eu, cea chibzuită de mai bine de un an, eu cea care ajunsesem la 5 produse pentru buze în total, farduri aproape de zero, un rimel, un blush, o pudra… un fond de ten… eu… am strans munți pe lângă mine.

De aceea, am zis să îmi pun o limită pentru că tot adun și nu reușesc să consum mai nimic. Și pentru că nu mă consider vreun beauty guru sau vreun cobai să fie nevoie să testez eu tot ce apare și vreaaaaaaaau. Vreau să încep să mă limitez iar la ce știu că o să folosesc și la ceva noutăți, cât să mă simt în rând cu lumea.

Cu alte cuvinte, am pus stop sau o să pun în curând, următoarelor produse:

  • Geluri de duș. În mod normal nu aș face asta, pentru că de obicei parcă beau gelul de duș. Dar situația s-a schimbat de când am rămas fără apă caldă. Tot orașul. Cute, huh? Evident, la lighean nu mai poți să te lăfăi în gel de duș pentru că ai ieși din baie călare pe valul de spumă. Amân treaba până avem apă caldă iar. Momentan am vreo 4-5 geluri de duș desfăcute în baie, plus 4 noi.
  • Deodorante. Am 4, plus încă unul pe drum. Cam mult pentru un om care NU transpiră. Aproape deloc. Sunt o ciudățenie a naturii, nu știu. Dar nu transpir decât vara puțin și uneori când fac efort sau mă enervez. Deci, îmi trebuie 5 deodorante? Nu. O să cumpăr altul când o să am nevoie… sau când ajung într-un dm, pentru că sunt fană Balea. Dar nu cred că ajung curând, deci no worries.
  • Fonduri de ten. Am 4. Două fonduri de ten și două BB Cream-uri. Noroc că BB Cream Garnier e aproape gol. Am una bucată față si mă machiez ca tot omul, o dată pe zi. Probabil peste un an o să mai cumpăr ceva.
  • Rujuri/glossuri. Aveam 5 cu totul, plus balsamul de buze. Acum am vreo 8, plus un ruj pe drum. Mai mult decât am nevoie momentan.
  • Lacuri de unghii. Am vreo 15. Nu mult, dar de ce să se usuce nefolosite? Am toate culorile care îmi plac și o să cumpăr ceva nou doar în cazul în care găsesc un sclipici frumos, sau mi se termină baza (e la jumătate, deci pentru vreo 2-3 luni n-am treabă).
  • Lotiuni pentru corp. Nu am multe, am doar două aproape terminate și una pe drum. Dar nu îmi place să folosesc mai multe în același timp. Puțină disciplină nu strică.

Și în final… șampon, domne! Da, șampon! Am încercat toate nebuniile pământului, de la urzică, la Enliven până la Yves Rocher, dar tot la Head & Shoulders am revenit. Nu mai vreau altul. Ajunge cu incercatul și ghicitul.

Bine, situația se poate schimba puțin, dar foarte puțin pentru că am primit oferta de la Yves Rocher pentru ziua mea și mi se oferă o apă de parfum pentru o comandă de minim 49 de lei. Și… cam ce să comand eu de banii ăștia? Cu siguranță o să fie un gel de duș pe acolo, dar mai vedem.

Oare o să mă țin de plan? Eu zic că da. 🙂

Noapte bună!

3 gânduri despre “Am zis STOP! -Project pan or uatevă’-

  1. Bafta! Eu una deja mi-am facut planul si pe 2014 si sper sa ma tin de el. La produse de machiaj e marea durere la mine. La cele de ingrijire chiar si cand sunt multicele tot le consum pana sa expire. Acum la ingrijire am excedent ca de obicei la gelurile de dus. Dar chiar si asa sunt doar doua incepute si inca 4 pline. Nu ca inainte…10-12. Deci tot ajungem undeva!:)))La parfumuri mi-am propus sa ajung sa am doar doua: unul de vreme calduroasa si unul de vreme racoroasa. It should be enough. in curand ating si scopul ala. Hai ma ca sunt cumiiinteee..Axum daca reduc si ojele si fardurile si rujurile…o sa fie o adevarata minune!:))

    • La machiaj chiar nu am probleme. Fraaate, sunt cuminte rau! :)) Doamne ajuta sa ne dea apa calda curand, ca intr-o luna pana dau urmatoarea comanda YR (apar niste geluri de dus fenomenale) ca sa consum vreo doua-trei.

  2. Pingback: Project Pan – concluzii | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

