Comandă 1001 Cosmetice

Salut!

Luni m-am hotărât în sfârșit să fac o comandă pe 1001 Cosmetice, după ce am căutat cu disperare noile rujuri Essence și o loțiune de corp Elmiplant. Ei bine, acolo le-am găsit pe toate și am așteptat câteva zile pentru a citi review-uri, pentru a alege produsele cu grijă și de ce nu… pentru a face rost de bani. :)) Pentru că a venit toamna… vântul suflă și prin buzunarele mele. :))

Să revenim!

Luni am dat comanda pe net, iar marți am așteptat să fiu sunată pentru confirmare. Evident, telefonul mi-a făcut figuri și nu a sunat, s-a hotărât el subit să stea pe silent. Ei bine, săraca fată a sunat, a trimis mesaj și a trebuit să sun eu înapoi. Mi-a spus că o să dureze 3-4 zile până ajunge coletul. Așa a fost. Ieri seară am găsit avizul în cutia poștală iar azi m-am prezentat nerăbdătoare pentru a-l ridica.

DSCN0875

DSCN0869

Acestea sunt produsele comandate:

  • loțiunea de corp Elmiplant Silky Radiance, cu unt de cacao și macadamia, pe care nu am găsit-o în tot orașul. Am citit numai de bine despre ea, de la efecte până la ingrediente. Nu prea mă pricep la ingrediente, de fapt nici nu mă prea interesează, deci dacă fetele zic că-i de bine, atunci așa e. 🙂 Ah… și are un miros incredibil de cremă de zahăr ars!  A costat 13 lei;
  • rujurile ultrarezistente Essence, nuanțele Coral Calling și Dare to wear. Nuanțele sunt superbe, deși trebuie să recunosc că mă așteptam la un ruj care se usucă pe buze (Coral Calling e al meu, Dare to wear al mamei, deci nu l-am încercat încă), dar nu e deloc așa. Se întinde frumos, are luciu, dar mă așteptam să reziste mai mult; preț, 12,5 fiecare;
  • creionul de buze e rrrroșu rrrroșu cum îmi place, cel puțin la lumina becului. :)) la fel ca rujul, se întinde frumos, sper să și reziste; preț, 5,5 lei;
  • creionul de ochi Stays no matter what. E cremos, de un negru intens și cel mai important, e foarte rezistent! A costat 8,5 lei.

* pentru că am comandat în valoare de minim 50 de lei, am primit cadou un mini-deodorant Nivea, perfect pentru vacanțe sau de ce nu, de purtat în geantă. 🙂

Cam atât. A fost o experiență plăcută, sunt mulțumită și voi mai comanda de la ei. Comandați cu incredere, sunt foarte serioși! 🙂

Vă pup, noapte faină!

10 gânduri despre “Comandă 1001 Cosmetice

  1. Cine crezi ca o sa caute azi lotiunea aia de corp sa o miroasa.??Si probabil sa o si cumpere?Ia sa vedem daca ghicesti?:)) In apararea mea pot spune ca mai am doar un unt de corp si ala e folosit pe jumate. Asa ca am voie.Sa le folosesti pe toate cu drag.

  2. Pingback: Essence – un creion bun și o dezamăgire | Bibelou's Blog

  3. Pingback: Goliciuni de decembrie – december empties | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

