The Procrastinating Beauty Blogger Tag

N-am idei. Deloc. Așa că mi-am permis să fur un tag de la Deena. Îl tot văd de o vreme pe bloguri și vreau să îl fac și eu. Că sunt și eu mică! :))

Să purcedem, zic.

1. Name a beauty regime that you rarely do? – Numeşte o etapă de înfrumuseţare pe care rar o faci:

Hm… de când nu mai avem apă caldă, îmi fac măști și scruburi foarte foarte rar. Asta se vede pe tenul meu acum. Suferă, micuțul și drăguțul…

2. Is washing your make-up brushes something that you do regularly? – Îţi speli pensulele de machiaj cu regularitate?

Care pensule, soro? Am 5 pensule de machiaj în total și nu folosesc decât una cu regularitate. Cea pentru pudră/blush. Când le spăl, le spăl pe toate, deși nu le folosesc pe toate mereu. Dar nu atât de des cât mi-aș dori. Acum depinde ce înseamnă la ei regularitate. :))

3. How long will you last with chipped nail polish? Cât timp rezişti cu oja sărită de pe unghii?

Ahhh, fir-ar rasa ei! Până o văd. Apoi nu mai scapă. O șterg și pa. Mai sunt situații când mai aplic un strat dacă e doar puțin tocită, dar de cele mai multe ori ștergem și o luăm de la capăt. 😀

4. How long will you put off buying/replacing a beauty product, even if you need it? – Cât timp îţi ia să recumperi un produs de beauty, dacă ai nevoie de el?

Prietene… eu sunt o puturoasă. Fac stocuri de ce nu am nevoie dar mă zgârcesc la ce îmi trebuie neapărat. De exemplu spumantul Gerovital. Fără el nu pot să trăiesc, dar când se termină, în general îmi ia o lună până cumpăr altul. Timp în care fac și o comandă Yves Rocher, să fie acolo 15 geluri de duș, că poate dau ăștia drumul la apă caldă. :))

5. What is your worst beauty habit? – Care este cel mai rău obicei de beauty?

Am mâna foarte grea când mă dau cu creme, fond de ten, etc. Și pun mereu ghearele pe față. Urât. Foarte urât!

6. Name something non-beauty related that you put off doing all the time? – Numeşte un lucru nelegat de frumuseţe pe care îl amâni mereu?

Să îmi șterg laptopul de praf. Ewwwwwww.

7. When going out somewhere, do you leave getting ready to the last minute? – Când te pregăteşti de ieşit, laşi aranjarea pe ultima sută de metri?

Ă… în apărarea mea spun că eu mă apuc la timp de pregătiri, dar mă pierd pe drum. Mai mereu întârzii. La muncă ajung mereu la fix, că deh, de ce să fiu și eu cu două minute înainte acolo?

8. Can you commit to spending bans? – Poţi să faci limitări de shopping? (project pan)

Da, pot. Întrebarea e… vreau? Da, vreau. Uneori. Acum vreau. Sunt falită, nu de alta.

9. How organized is your make-up and nail polish collections?

Produsele de machiaj sunt într-un portfard, iar ojele într-o trăistuță simpatică croșetată de mine. Nu am multe, nici într-o tabără, nici în cealaltă. Imi e ușor să le țin în ordine. Cu altele e mai greu. 🙂

Pampam… atât. 🙂

Noapte bună și vise sexy :)) Paaaa!

Lasă un răspuns

