20 Beauty Questions Tag

Hello, hello! Azi avem tag. Furat, evident, de pe alt blog. Același blog. 😀 Do not judge me, îmi plac tagurile. Haida, zic.

 
1. Is your hair naturally curly or straight?
Nici drept, nici creț. Buclat. Când sunt filată, se încrețește foarte foarte pruittttti. Dar nu sunt filată acum, că mi-e milă să îl tai.
2. Do you dye it yourself or go to a salon?
Nu mă vopsesc și nici nu am de gând. M-am vopsit de 3 ori, in 2007-2008 și mi-a luat câțiva ani să scot vopseaua din păr. Atunci m-au ajutat mami si mamaia. 😀 Aveam ditamai pleata și evident că nu puteam să mă boncăiesc singură.
3. Do you wear the same hair style everyday, or do you change it?
După ce îl spăl îl port desprins, apoi încep cu cocurile cu burete din ăla covrigel… uneori fishtail, alteori coadă de cal, etc.
 
4. Do you do your own mani/pedi or go to a salon?
Acasă de fiecare dată, pentru că efectiv mă zgârie pe creier să umble cineva la cuticulele mele. O singură dată am mers la cineva să îmi facă pedichiura, la manichiură nu aș fi rezistat. Mi-a plăcut, dar nu e ceva de nu pot face și singură.
 
5. How often do you change your nail polish?
Maxim de două ori pe sătămână. Data trecută m-a ținut fix 7 zile oja pe unghii, cea de la Yves Rocher despre care am scris acum câteva zile.
6. Do you polish your toes in the winter or just the summer?
Iarna trecută deloc. Să vedem ce pitici mă lovesc iarna asta.
7. How long does it take for you to put on makeup?
Aici văd că răspunsurile coincid pe mai multe bloguri. Și eu tot cam atât… în jur de 15 minute, hai 20 dacă pun și fard. Dar de obicei nu pun.
8. What do you do first? Face or eyes?
Ochii întotdeauna. Don’t ask me why. Habar nu am de ce.
9. Do you collect makeup or just buy what you need when you need it?
Produse de machiaj de cele mai multe ori când am nevoie. Nu cumpăr doar de dragul de a cumpăra. Pentru că știu că nu le folosesc. Rimel am întotdeauna de ”schimb”, dar altele… nu prea. Dacă știu că o să folosesc, da. Dacă nu, nu cumpăr.
10. Do you do a full face of makeup everyday?
Full full… depinde ce înțelegem prin full. BB, pudră, creion, mascara, blush și ruj. A, și creion de sprâncene, pentru că sunt blondă. Si asta nu chiar zilnic, mai am și zile când plec nemachiată. Chefless.
11. Do you wear makeup when you’re home alone or with family?
De ce aș face asta? :)) Nu, când sunt acasă nu mă machiez.
12. Will you leave the house without makeup?
Atâta timp cât nu îmi ies gogorițe pe mutră, da. Cui nu îi place, să nu se uite. Doar nu sunt sperietoare de ciori.
 
13. How many high-end products do you have?
N-am. Și nu glumesc. Nu am și nici nu am nevoie. Și mi se pare o prostie ca la un salariu de România, de sub 1000 de lei, să dai 200 de lei pe un produs de machiaj. Deci nu, nu și iar nu. Poți fi frumoasă și cu chestii mai ieftine. Alea nu fac minuni. Jumătate plătești firma, un sfert ambalajul și abia celălalt sfert e calitatea. Singurul lucru pe care aș da banii, ar fi un parfum. Da, pe ăla aș da 5 milioane dacă aș avea de unde. Dar cum nu ESTE fonduri, suspin si merg mai departe.
14. Do you plan your OOTD every night or decide when you’re getting dressed?
Da, fac planul în fiecare seară iar în fiecare dimineață îl schimb. This is me…
 
14. Left handed or right handed?
Stângace, yoyoyoyooo! 😀
15. How tall are you?
1,74. Dacă citește și precinu’ meu, 1,75. Shhh!
 
16. Do you speak any foreign languages?
Da. Engleză, franceză, spaniolă, puțină portugheză și dacă mă chinui un pic înțeleg și un strop de italiană. Bine, toate la nivelul mediu. Dacă îmi intră vreun client în magazin și vorbește engleză, uit și cum se zice DA.
17. Do you keep a list of products to try as you see other posts?
Da, în cap. Și am grijă să dau delete uneori.
18. How did you come up with your blog name?
Cred că am scris pe aici la un moment dat. Era în vogă piesa aia a lui Doddy. Bibelou. Și așa mă simțeam la momentul respectiv. Un bibelou la care toți se uită și trec mai departe.
19. What’s your favorite color?
Nu ezâstă. Fac mici pasiuni pentru anumite culori uneori, dar preferințele se schimbă după o vreme. Hai să zicem verde totuși, pentru că e cea mai longevivă culoare în căpuțul meu, de vreo 10 ani îmi place.
20. Do you swear?
Mult, des și rău. Dar rău. Mai rău ca bărbații. Bine, că nu o fac în public, e altă problemă. Dar injur nene. Nici nu mă mândresc, nici nu îmi e rușine. Mare scofală. Așa, ca o completare, îmi amintesc că mă jucam rummy pe un site mai demult și nu știu ce s-a întâmplat de m-am certat cu un utilizator. Frate, ne-am înjurat până nu a mai avut ce să zică. Și la sfârșit i-am zis ca are tupeu să înjure o fată. A rămas ăla ca trăsnit, apoi și-a cerut scuze că m-a înjurat și el, că el credea că sunt băiat la cum înjur. Și că nu credea că o fată poate să înjure în halul ăla. :)) Apoi am rămas eu mască pentru că omul și-a mai și cerut scuze după ce l-am făcut în toate felurile posibile și imposibile.
Cam asta fuse. Data viitoare faceți și voi un tag cu vreo 1548 de întrebări, ca să am ce face. :))
Vă pup, pa pa!
P.S. Ați observat că de fapt sunt 21 de întrebări și sunt două dintre ele cu numărul 14? Da, și eu. Acum. Are vreun rost să mai schimb ceva? Nu.
2 gânduri despre “20 Beauty Questions Tag

Lasă un răspuns

