Essence – un creion bun și o dezamăgire

Hei!

Pentru că nu am încă pregătită postarea despre vopseaua Preference de la L’Oreal (din lipsă de chef de făcut poze), azi povestim despre un creion pe care mi l-am dorit mult, care face ce trebuie, dar care m-a și dezamăgit.

Este vorba despre creionul Stays no matter what de la Essence, asa cum am spus si in titlu. Vi l-am arătat aici, iar azi detaliez puțin. Am avut suficient timp să îmi dau seama ce poate.

Stays no matter what este un creion waterproof, care promite să reziste până la 16 ore. E un negru intens, se intinde frumos, chiar și pentru o neîndemânatică așa cum sunt eu. Se usucă îmediat după ce e aplicat, asta putând îngreuna puțin micile corecturi, dar nu e nimic deranjant.

E într-adevăr rezistent, culoarea se menține întensă pe parcursul zilei, nu se întinde decât în situații extreme (asta e o problemă de-a mea, am niste riduri aiurea în zona ochilor, iar când râd se întinde codița de tuș sau creion).

Partea nasoală vine atunci când trebuie ascuțit. Pentru că e din plastic, nu vrea neam să se ascută. Am stricat vreun centimetru încercând să îl ascut, dar tot nu vrea. A ajuns să arate ca creioanele pentru școală, pe care le ascuțeam cu cuțitul sau cu lama. Asta e cea mai mare problemă a lui, dar recunosc, nu am încercat cu o ascuțitoare specială Essence. Poate cu ea s-ar rezolva treaba mai ușor. Dar, până reușesc eu să cumpăr o ascuțitoare Essence, mă chinui cu el așa. În orice caz, micuțul merită.

Cantitatea e de 1,5 grame și are termen de 36 de luni de la deschidere. Il găsiți pe http://www.1001cosmetice.ro .

Acum vă las cu ză demonstreișăn.

DSCN1043

DSCN1050

Vă pup, noapte bună!

Lasă un răspuns

