Experiența cu L’Oreal Preference

Bună!

După cum probabil știți, de curând L’Oreal a lansat trei nuanțe noi pentru vopseaua de păr Preference. Sunt superbe toate, așa că m-am gândit să îi fac mamei o surpriză din momentul în care le-am văzut. I-am arătat Brooklyn și Montmartre, dar deși eu aș fi vrut Brooklyn pentru ea, ea a ales-o pe cealaltă. Și bine a făcut!

DSCN1110

Mărturisesc că am avut foarte multe emoții, mi-era teamă să nu prindă urât sau mai grav, să nu îi coloreze firele albe. Mai ales că nu e o vopsea foarte ieftină. Poate pentru unii nu înseamnă mare lucru 38 de lei, dar totuși. Decât să îi pierzi, mai bine te rogi să iasă cum trebuie, să fim happy. 😀

Bun, să prezentăm situația. Mama a fost vopsită anterior cu Cover Line, nuanța Caramel, apoi cu Kallos, Blond tabac (7.37). Rădăcinile erau crescute de vreo două luni cred, se poate observa în fotografie că sunt albe majoritatea firelor. Ea are firul de păr subțire și pare sârmos, dar la atingere e foarte moale de fapt.

Am mai avut o problemă cu Garnier Color Naturals, care nu i-a prins aproape deloc pe firele albe și mă temeam că odată ieșite din zona noastră de confort, Kallos, orice am pune pe păr nu o să iasă cum trebuie.

DSCN1101

În fine, ne-am apucat de treabă. Cutia conține un flacon de oxidant, flacon care teoretic ar trebui să faciliteze aplicarea (mai rău m-a încurcat) și unul de colorant. Cel din urmă se toarnă peste primul, ca la orice altă vopsea. Fiecare are 60 de mililitri și trebuie specificat că are o consistență mult mai lichidă decât majoritatea vopselelor, probabil ca să mă scoată pe mine din sărite pentru că se prelinge peste tot. Pe lângă oxidant și lichidul colorant mai găsim un tub generos de balsam (54 ml) care poate fi folosit toată perioada dintre două vopsiri, mănuși (cam mici pentru mâinile mele :)) ) și instrucțiunile de folosire.

Am amestecat vopseaua și m-am apucat de treabă. Fiind foarte lichidă, a fost nevoie să fiu foarte atentă să nu îi pătez pielea prea tare, să nu îi intre în ochi vreun strop…

Procesul a durat mai mult ca de obicei și deja intrasem în panică pentru că după vreo 10 minute, prin frunte nu se cunoștea mai nimic. În fine, după ce am terminat de aplicat vopseaua, am descoperit că începe să se cunoască! Aleluia!

După ce a trecut timpul recomandat pe cutie și a dat vopseaua jos, am descoperit amândouă o nuanță senzaționala! La fel ca cea de pe cutie, lucioasă, fină, modernă!

DSCN1130

DSCN1131

Bineînțeles că am tot uitat să fac poze la lumina zilei, dar nu diferă foarte mult. 🙂

Ca o concluzie, ce mi-a plăcut la această vopsea:

  • cantitate generoasă (ajunge pentru un păr trecut de umeri);
  • miros plăcut, subtil, deși atunci când am deschis sticluța cu colorant m-a izbit mirosul de amoniac;
  • nu pătează pielea. Se curăță foarte ușor de pe piele la spălat;
  • nu cauzează mâncărimi, iritații;
  • acoperă 100% firele albe;
  • nuanță fidelă celei de pe cutie;
  • luciu superb.

Ca minusuri nu pot să menționez decât consistența foarte lichidă (v-ar fi greu să vă vopsiți singure, mai ales dacă aveți un păr mai lung), modalitatea de dozare și, poate, prețul. Sunt curioasă cum se prezintă după prima spălare. 🙂

Eu zic că merită. Dacă mi-aș colora părul cu siguranță aș alege un L’Oreal.

Pe mine m-a convins. Voi ce păreri aveți despre vopselele de păr Preference?

Noapte bună!

4 gânduri despre “Experiența cu L’Oreal Preference

  1. Mie exact ca e lichida imi place, curge usor din tub si o pot da la radacina cu varful aplicatorului si apoi cu o perie de vopit pe lungimi. Nici nu mai pot sa folosesc pe cele cu consistenta cremoasa, e greu sa ma fac singura la spate cu ele. Cu asta subt gata in 5 minute. Ma vopsesc de 20 de ani, totdeauna singura.

  2. eu am avut o experienta mai putin placuta , am amestecat toate cele 3 tuburi care se gasesc in cutie si am aplicat pe par,dupa 30 de minute am spalat parul si am descoperit ca am un par foarte tare si greu de spalat ,am trait un soc crezand ca voi fi nevoita a ma tunde periuta . in sfarsit ,am iesit asa cu el din dus si l am uscat;pana la urma s a descurcat ,,insa am avut parul plin de ulei dupa ce l am uscat,l am spalat si urmaoarea zi ,ia uleiul nu a disparut ,insa s a mai diminuat ..acum il voi spala si maine(a 3 zi) si sper ca asa usor va disparea complet. scalpul inca ma ustura si azi.. nici nuanta nu ma incanta, sper sa imi treaca senzatia de usturime si sa il pot vopsi din nou .

    • Care 3 tuburi? :O Trebuie sa amesteci doar vopseaua cu oxidantul, celalalt tub e balsamul. Probabil asta e motivul. Niciodata nu pui altceva in vopsea in afara de crema coloranta si oxidantul, altfel ai neplaceri. :p Sper sa iti treaca repede. E posibil si sa nu ti se potriveasca vopseaua, fiecare persoana e diferita si nu putem spune sigur ca una e cea mai buna si potrivita pentru toate femeile. 😀

Lasă un răspuns

