O întrebare

Bună!

Nu știu, probabil sunt eu puțin ciudată, dar chiar am nevoie de păreri. Am văzut pe youtube un clip al unei tipe care prezenta rujuri nude și rose-uri. Ok, am zis. Până mi-am dat seama că ea de fapt spune că le-a luat de la magazin, le încearcă în clip și pe urmă le duce înapoi pe majoritatea. Că există o politică a magazinului, care îți permite să returnezi un produs care nu e bun pentru tine. Ok și până aici. Dar tipa, se vede clar că le-a cumpărat doar ca să le swatch-uiască pe youtube și apoi să păstreze doar vreo două care îi convin ei.

Dar mă întreb eu, cam cât de nesimțită să fii să faci asta? Înțeleg să returnezi un produs pe care l-ai vrut, l-ai cumpărat și pur și simplu nu ți se potrivește. Se întâmplă. Dar când cumperi o plasă de rujuri doar ca să te fâțâi cu ele pe net și apoi să le duci înapoi, nu mi se pare corect. E chiar urât și e prima dată când aud chestia asta. I-am lăsat un comentariu în care am întrebat-o de ce nu le-a testat înainte să le cumpere, ca e urât să facă asta, iar ea mi-a răspuns că nu poate să testeze un produs în magazin, ca pe urmă îl pune înapoi pe raft și cineva poate să îl cumpere și nici măcar nu știe că a fost folosit. Că produsele nu trebuie folosite înainte de a fi cumpărate, mai ales dacă nu au testere.  Ca e foarte neigienic. M-a lăsat mască, pur și simplu. I-am zis să testeze TESTERE, nu produsul în sine. Dar la urma urmei, de ce să testeze 3 testere și să prezinte 3 rujuri pe site și să nu cumpere 15 rujuri, niciunul testat și apoi să ducă 12 înapoi?

Poate ea are cumva impresia că oamenii ăia primesc produsele moca și poate să vină orice pipiță să cumpere cu brațul fără să testeze nimic, să se laude cu ele pe youtube ca să vadă fanu’ și apoi să le ducă înapoi.

Repet, sunt de acord cu returnarea unui produs dacă nu ți se potrivește. Mai ales când nu au testere, îl iei pentru că îl vrei și mergi pe ghicite. Dar ce face ea e naaaaaașpa!

Acum vă întreb pe voi: ați cumpăra cosmetice doar ca să vorbiți despre ele și să le încercați pe blog sau pe canalul de youtube și apoi să le duceți înapoi? Vi se pare corect? Vi se pare frumos?

12 gânduri despre “O întrebare

    • Imi sta in gat gagica respectiva. Lucrand in domeniu am intalnit persoane care voiau sa cumpere testerele, persoane care au schimbat anumite produse, dar niciodata un om care face chestia asta. :)) Eu zic ca e cam slabuta la mansarda, sa ma ierte Dumnezeu daca gresesc, dar asta imi e parerea. Si felul cum vorbeste, cum gesticuleaza… e ciudatica.

  1. hmm..eu totusi nu inteleg decizia magazinului de a primi astfel de produse returnate..adica..ei ce vor face cu ele? ca de vandut din nou nu prea au cum..
    Oricum, ma enerveaza atitudinea tipei..gen..il voi mai folosi de doua, trei ori..si apoi il returnez..

  2. Nu mi se pare deloc frumos!:( La americani e totusi aiurea deoarece ei nu au testere in magazinele drugstore. Dar in nici un caz nu sunt de acord sa cumperi atatea rujuri si sa le duci inapoi.
    Apropo de asta, am patit-o si eu cu un ruj cumparat din DM, era sigilat cu scoci si cand am ajuns acasa si l-am deschis era deja folosit. 😦 Chiar am de gand sa scriu despre treaba asta.

    • Urat de tot ce ti s-a intamplat. In cazul asta aveai tot dreptul si toate motivele sa il duci inapoi. Aici e vina angajatilor ca au vandut un produs vizibil folosit. Imi amintesc un moment tampit de anul trecut cand a venit o mamica sa schimbe fondul de ten al fie-sii, ca nu si-a dat seama ca e foarte inchis, desi il testase. Si-a dat cuvantul ca nu l-a folosit. Dupa ce a plecat, m-am uitat la el si se vedea clar ca era folosit. Am avut un maaaare noroc ca am reusit sa il schimb cu un tester nou nout. L-am facut pe el tester si am pus testerul nou la vanzare. Ca altfel nu aveam cum sa il vand.

  3. Asta e tipa care le duce inapoi? mi se pare aiurea, sa mai si scrii pe net :)) fara nicio retinere. la nio am auzit ca se poarta sa mergi si sa iti faci poze cu haine prin cabine 🙂

    in dm m-am certat si eu cu o tipa de la casa, tot asa cum zici tu, Dar, era sigilat, am desfacut la casa si nu l-am mai luat. eu de obicei desfac.. numar plicurile din cutii :))

    oameni si oameni, ce sa zic.

Lasă un răspuns

