O minune într-o sticluță mică – ulei din sâmburi de struguri

Bunăăăă seara! Noaptea? Seara, las-o așa! 😀

Pentru că nu am idei (nimic ciudat până aici), m-am gândit să scriu câteva cuvinte despre un ulei care mi-a salvat tenul. În câteva zile. Nu, pe bune, nu glumesc și nu exagerez! Până acum o săptămână eram plină de coșuri și puncte negre și tot felul de gongonele și bizdigănii. Am încercat să aplic din nou soluția cumpărată de la farmacie, dar din păcate de data asta nu a mai funcționat. ”Tratamentul” ar trebui să dureze 8-10 zile, după care trebuie să fac un gomaj pentru a scăpa de punctele negre. Ei bine, după a patra zi a început să mă mănânce pielea și să fie foarte uscată, așa că am renunțat. M-am spălat cu un gel cu particule exfoliante și pa. Dar trebuia să fac ceva. Coșurile încă erau acolo. Am tot amânat câteva zile și am rugat-o pe mama să îmi cumpere o sticluță de ulei din sâmburi de struguri de la Plafar, că doar ce rău o să îmi facă?

Bun, toate bune și frumoase. L-am aplicat prima seară iar a doua zi am rămas uimită de cât de catifelată îmi era pielea. Am continuat să îl aplic și azi, după o săptămână pot spune că m-a convins.

Uleiul de sâmburi de struguri, după cum știm, are un puternic rol antioxidant, hidratează foarte bine și foarte important, se absoarbe repede fără să lase pielea (foarte) grasă. Exact ce îmi trebuie mie, pentru tenul meu grrrras.

Punctele negre nu au dispărut, cu nenorocitele alea o să mă bat toată viața cred, dar cel puțin nu mi-au mai apărut coșuri (bine, a apărut un rebel ieri, din cauza mea… judecam punctele negre și un poruleț s-a inflamat. O tragedie, ce să mai…) și repet, am pielea foarte foarte fină!

Am căutat ceva informații și am aflat că poate fi folosit și pe cale internă, pentru a îmbunătăți elasticitatea vaselor de sânge, previne fibromul uterin și chisturile ovariene, poate preveni apariția cancerului de colon sau de stomac, a bolilor vasculare și chiar a artritei. Conține o mulțime de substanțe benefice pentru organismul nostru. Eu zic că-i bine, nu? Mai multe informații puteți citi aici.

Hm, alte informații? Eu am dat pe el în jur de 6 lei, iar sticluța are 10 ml. Cred că îmi ajunge pentru încă vreo lună. Asta dacă nu mă apuc să-l beau. :)) Noroc!

DSCN1154

                                                                                       Aveți aici mai multe detalii 🙂

DSCN1157

Vă pup, pa… ă… noapte bună! :*

10 gânduri despre “O minune într-o sticluță mică – ulei din sâmburi de struguri

  1. O sa l cumpar si eu ca sa ma dau seara dupa demachiere si dimineata inainte de machiaj. Sunt fana produselor naturiste. Eu si cand racesc prefer sa inghit catei de usturoi decat sa iau pastile. E super ca e asa ieftin! De la plafar presupun ca ti l a luat?

    • Oho, inseamna ca deja e ceva daca am trimis macar o persoana la dulapior! 😀 Nu stiu ce sa zic, poate e doar impresia mea, dar am pielea ataaaaaat, dar ataaaaaaat de catifelata! nici eu nu o mai recunosc, aveam atatea chestii pe fata acum cateva saptamani!

  2. Pingback: Goliciuni de ianuarie | Bibelou's Blog

  3. Pingback: Îngrijirea tenului meu toamna asta | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

