Meloman de sâmbătă noaptea

Inspirație de miezul nopții? Nu, de data asta n-am, nu chinui pe nimeni cu review-uri și păreri la ora asta. Bine, nici nu ar avea cine să mă citească, pentru că sunteți toate în club, nu? Sper că da. Și sper că băgați o porție de dans și pentru mine, că eu sunt ramolită rău după săptămâna asta. :)) Numai degetele mele mari de la mâini știu câte dopuri de cauciuc am înfipt în rafturile de la muncă, pentru a muta și rearanja marfa, să arate cât mai atractiv și ”plin” pentru clienți.

Așa că pentru ”linișteală”, vă las cu o melodie de care sunt obsedată în ultimele zile. E pur și simplu genială!

Noapte bună, vise dulci tuturor și nu uitați să fiți mai buni. Mereu. :*

Lasă un răspuns

