1001 cosmetice – a doua comandă

Hey!

Azi sunt foarte foarte hapi și foarte încântată de promptitudinea acestor oameni! Joi seara, în timp de mă jucam, mă uitam la un film și stăteam la taclale, m-am trezit că vreau niște ojă și niște pensule. Am intrat pe 1001cosmetice, am adăugat în coș, am văzut că totalul îmi zâmbește și fără să stau pe gânduri am trimis comanda. Bun, m-am gândit că o să ajungă coletul abia miercuri, dat fiind faptul că a fost week-end-ul la mijloc și așa îmi spusese și fata care m-a sunat pentru confirmare, dar sărpraiz: m-am trezit cu el azi. Iupiiii!

Am ajuns acasă cu chiu cu vai și cu un cârcel la piciorul stâng și am deschis cutiuța!

 DSCN1184

Acestea sunt produsele alese:

  • lac de unghii Rimmel Space Dust, 003 – Aurora (14 lei);
  • lac tratament Miss Sporty (7,5 lei);
  • pensulă pentru smokey eyes Essence (7,5 lei);
  • pensulă pentru fardul de pleoape Essence (7,5 lei)

Am avut și o mică surpriză, pentru că deși pe site scrie că dacă ai o comandă de minim 50 de lei primești un mini deodorant Nivea, iar eu nu aveam decat vreo 35 de lei, totuși am primit o mini-cremuță Nivea. Arată adorabil, așa micuță cum e, cât o monedă. E perfectă pentru ținut în gentuță sau pentru o călătorie.

DSCN1186

Acum ghici despre ce va fi postarea următoare! :))

Noapte bună!

5 gânduri despre “1001 cosmetice – a doua comandă

    • Merita! Da, sunt asa simpatice si colorate si pufoase. 😀 Imi place cum actioneaza pufoseniile, consider ca am facut o afacere buna, dat fiind faptul ca la mine in oras nu gasesc decat seturi din alea de 5 pensule, foarte rigite si aproape inutile. Nu sunt eu prea mult cu machiajul ochilor, dar totusi. 🙂

  1. Pingback: Goliciuni de ianuarie | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

