Praf de stele pe unghiile mele

Salut! Credeați că am uitat de ojă? Nuuu!

Am revenit cu fotografii și cu impresii la cald despre noua mea ojă, Aurora din colecția Space Dust de la Rimmel London.

Micuța sticluță plină cu… aripioare de zâne (oh, poezia din mine… :))) are 8 ml, oja are o consistență ideală, se aplică perfect și se usucă mai mult decât repede.

Nu știu exact cum sunt lacurile nisipoase de la alte firme, deci nu știam la ce să mă aștept, dar nici nu am fost dezamăgită. Pare destul de rezistentă pe unghii, cel puțin curățarea ei cred că o să îmi scoată peri albi… 😀 Dar nu contează, dacă pentru câteva zile am adus marea înapoi, purtând plaja pe unghii. Bine, nisip roz eu nu am mai văzut, dar pot să mă prefac că e auriu, nu? 😀

Gata cu taclalele, vă las cu pozele. Let dă șou bighin!

space                                                                                            

                                                                                            *lumină naturală

space 2

                                                                                                        *cu blitz

space 4

 

Îmi place foarte mult micuța asta!

Cam atât pentru noaptea asta… vă pup, pa pa!

14 gânduri despre “Praf de stele pe unghiile mele

  1. Very pretty indeed!:D Eu am innebunit cu nisipoasele. La inceput nu le puteam vedea si acum nu ma satur de ele!:)) Si asta mi se pare ideala pentru sezonul de iarna. Sclipiri aurii and stuff! Sa o stapanesti cu drag si sa ii adaugi surioare!:))

  2. Oja ca oja, sclipirile ca stelele…dar cat de frumoase sunt mainile si degetele tale! 🙂
    Imi amintesc de mainile celei mai bune prietene!

    Frumoasa manichiura!
    Te pup!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    • Sarumana! Esti o scumpa, multumesc mult pentru compliment! Incerc si eu pe cat posibil sa imi tin manutele cat mai ingrijite, pentru ca de multe ori clientele mele vor oja pe care o am eu, deci automat se uita la maini. Am noroc cu mami mea care m-a invatat inca de micuta sa am grija de maini, manichiura. 🙂 Te pup!

Lasă un răspuns

