November empties – goliciuni de noiembrie

Salut!

A mai trecut o lună și deși am cam absentat o vreme, sunt pregătită să revin în forță (sau mai bine zis să vin, că în forță nu prea am fost până acum :D) cu mai multe postări ce îmi stau pe limbă și în vârful degetelor de o vreme. Azi o să prezint matrapazlâcurile terminate și pe cele date (pentru că nu ne mai înțelegeam, nepotrivire de caracter, or uarevă’).

Săăă curgă poziliii!

DSCN1322

DSCN1323

Haideți să ne prefacem că de fapt sunt vreo 10-15 poze și să trecem la treabă. Am zis. :))

Încep cu a doua, că prima are povestea ei. 😀

  • deodorant Bourjois, Deshabillez moi – mammmmacitaaa, am iubit deodorantul ăsta. Miroase delicios, sublim, senzual, feminin, cum vreți să îi spuneți. Protejează ok, eu l-am avut pe perioada verii și puțin din toamnă și nu am avut probleme, nu a dat rateuri. 8 ore cât am stat la muncă nu mi s-a întâmplat niciodată să mă trezesc că miros dubios;
  • cremă de corp Garnier cu L-Bifidus, un activ hidratant antievaporare si ulei de mango. Nu știu ce să spun… dacă atunci când am cumpărat-o am zis că e cea mai bună cremă din lume, spre sfârșit a început să mă dezamăgească. În sensul că lăsa o peliculă aiurea pe piele. Nu grasă, nu lipicioasă, nu știu… ceva dubios. Care se simțea ca și cum ai transpirat abundent acum 3 ore și încă nu te-ai spălat. Ciudat… foarte ciudat;
  • hidratant Yves Rocher. Nici măcar nu am înțeles ce vrea să facă chestia asta. Nu am înțeles dacă poate fi folosit înainte de cremă, sau pe post de cremă. Nu mi-a plăcut nici așa, nici invers, nici mie nici mamei. Am ajuns să îl folosesc pe post de cremă de călcâie. Foarte bun acolo, mi le-a înmuiat frumușel, mai vreau vreo doo kile de hidratant. :-j
  • Garnier BB Cream – l-am iubit. Ne-am iubit cu pasiune tot anul, până s-a terminat. De fapt s-a terminat de luna trecută, dar am uitat să îl pozez. Am zis… să iau altul la fel? Nu, doar sunt atâtea bibiuri și fonduri de ten în lume! Și rău am făcut. M-am îndreptat spre Oriflame… greșeală… mare greșeală. O să vă zic în curând despre ce e vorba, bineînteles, după ce îi mai dau vreo două șanse. 🙂
  • Nail Hardener – Flormar. Apă de ploaie. Deși le iubesc lacurile de unghii, tratamentul ăsta a lăsat de dorit. Se usucă greu, se îngroașă foarte repede, de fapt nici nu l-am terminat. Dar nu îl mai suportam. Nu a avut niciun efect;
  • dischete demachiante Magnificy – de la Penny Market. Crâncene. Oribile. Nici măcar nu erau întregi multe dintre ele. Se desprindeau pentru că nu aveau marginile ”lipite”. Bine că le-am terminat. Am revenit la Softino ale mele;
  • chestiuța pe care o vedeți în micuța cutiuță rotunjoară e un sclipicel luat acum vreo 5379 de ani, nici nu știu la ce folosește, o fi pentru unghii, o fi pentru ochi, habar n-am. Cum ar zice ciudățica aia simpatică de pe youtube, grav3yardgirl… ”I donno!”. Îl arunc pentru că n-am ce face cu el;
  • Gelul de duș cu floare de lotus din Laos, Yves Rocher. Mmmminunat. A fost a doua sticluță. Nu va fi ultima, vă asigur. Dar să vină ea vara… :))

Acum trec la câteva produse pe care le-a aruncat mama înainte să apuc să pun gheara pe ele să le pozez. Goale, evident.

  • Gel de duș cu grapefruit din Florida (corectați-mă dacă greșesc), Yves rocher, care a fost și rămâne unul dintre preferatele mamei. Miroase exact ca un fruct proaspăt tăiat. Suculent, persistent… minunat;
  • Gel de duș Monoi, tot Yves Rocher. Pe-ăla l-am avut la mare și mi-a placut muuult de tot. Perfect pentru vacanță. Deși era dulce, deși era puternic, pe piele rămânea o aromă atât de fină… mmm 🙂
  • șampon Head & Shoulders Citrus ceva. M-a ajutat cu mătreața nenorocită de care nu mai scăpam, dar a zburat micuțul. Având o pleată până la mijloc, l-am gătat cam într-o lună. Momentan am ditamai butelca, tot H&S, dar cu minerale marine. Mi se pare și mai bun;

Am lăsat la urmă cele două produse de care am scăpat, mai exact le-am dat cuiva care ar putea să le folosească, pentru că eu nu m-am împăcat cu ele și nu avea rost să le țin degeaba sau să le arunc când ar putea folosi cuiva. E vorba despre crema pentru ten gras de la Yves Rocher, cea din prima fotografie, care îmi făcea scame pe mutră, era cumva prea matifiantă pentru gustul meu. Și mai e un produs, nu am apucat să îl pozez, crema de păr Hair X de la Oriflame, care mi s-a părut cam lipicioasă, cu totul diferită de ce mă așteptam. 🙂

Cam atâtea sunt. Luna viitoare presimt că o să am ce povesti. De fapt, luna asta, că mult nu mai e din ea. :)) Deja am câte ceva pe terminate, sper că o să mai adun și altele.

Pe final vreau să mă și bucur că am câștigat un concurs, pe blogul Alinei, http://www.alina-anghel.com/. Sunt teribil de încântată!

Vă pup, să aveți o seară minunată și o săptămână superbă și plină de realizări!

4 gânduri despre “November empties – goliciuni de noiembrie

  1. Bravoooo homie!:) Si acum spune sincer sincer…cate geluri de dus mai ai in rezerve?:)))Sa stii ca te binecuvantam aseara in timp ce imi miroseam pervers bratele: mi-am luat lotiunea Elmiplant dupa ce am citit despre ea si la tine. Si DOAMNE O IUBESC E BESTIALA SI FENOMENALA SI NU STIU UNDE A FOST TOATA VIATA MEA!:))Da, tip!:))

    • :)) De-aia sughitam eu… stai ca iti spun acum. Am Macadamia, Cocos si Cocos cu nectarine (Balea) la baie. In dulap mai am cele doua Cafele si un Liliac. Si dau azi comanda de inca doua, Cacao-fistic si Cacao-portocala. :)) Sa stii ca pentru geluri de dus nu prea ma doare sufletul, ca stiu ca le consum cu spor. 😀
      Daaa, lotiunea aia e geniala. Cred ca o sa raman la ea pana la vara, cand o inlocuiesc cu cea dupa plaja, tot Elmiplant. Si mai e una la YR care imi place, cea cu trandafir. E geniala si aia, o iubesc din inima ficatului. 😀

  2. Oooo, spuneai ca-s putine! da’ de unde, e aici desfasurare si parada! 🙂
    Gelul de dus similar deodorantului Bourjois il stii?
    Astept si eu niste geluri de dus YR, nu mai stiu ce am comandat!:)))
    Bravo, ai fost harnicuta…si la consumat si la scris!

    Te felicit pentru premiul castigat la Alina Anghel, iti va aduce bucurie si energie pozitiva, te asigur de asta!

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thougths

    • Adunate sunt cateva 😀
      Vai, Ilda, nu imi spune de alt gel de dus, nici 2 minute nu sunt de cand am dat comanda YR. 100 de lei zburati din start din buzunar. Imi vine sa ma bat, dar hei, sa privim partea buna a lucrurilor: primesc un so Elixir purple gratis! Parfum care nu imi place, dar daca e moca, de ce nu? :)) Ooo, Doamne, nu ma mai potolesc! Am facut pinky promise la Deena pe blog ca nu mai cumpar nimic altceva! Si o sa ma tin de cuvant!
      Multumesc ca m-ai vizitat! :*

Lasă un răspuns

