Dezamăgirea secolului

Guess who’s back? Da, tot eu sunt, pentru ca nu am putut să mă abțin. Nu cred că mi s-a mai întâmplat vreodată să am asemenea reacție la un produs cosmetic, dar na… toate au un început!

Este vorba despre gelul de duș Jardins du Monde de la Yves Rocher, cu nucă de Macadamia din Guatemala. L-am cumpărat plină de speranțe, mai ales că majoritatea fetelor l-au lăudat. Toate bune și frumoase, a venit coletul, iar eu… nerăbdătoare din fire, am deschis căpăcelul. Mhmmm, sublim, miros păpăcios, clar îl păpăm cu lingurița la duș. Am așteptat totuși o vreme, să mai termin din gelurile de pe etajeră și… să dea drumul la apă caldă.

Ieri i-a venit rândul. Mama fiind înaintea mea la duș, mi-a zis ea ceva… cum că nu e intensă aroma, că nu se compară cu celelalte. Ok, hai, e părerea ta, poate a mea e total diferită (în bine). Am ajuns în cadă, am deschis din nou căpăcelul, am simțit aroma de napolitane, am turnat pe pufuletele de baie… ei bine, în momentul ăla toate s-au schimbat.

Când gelul de duș a intrat în contact cu apa și cu pielea mea… Doamne, nici nu pot să explic ce greață m-a luat. Efectiv, mirosea a găină opărită. Nu glumesc cu nimic, vorbesc cât se poate de serios. Mi s-a făcut rău. Cum se poate oare ca un gel de duș care miroase binișor, nu fantastic, în sticluța lui, iar pe pielea mea ia putoarea aia? Cum?

Eu nu mai pun mâna pe el, am încercat să îl scot cumva din baie, dar mama a spus că se sacrifică ea și îl folosește. Ooookei… :)) Eu voiam să îl torn în sticluța de săpun lichid după ce se termină cel pe care îl am acum. Da fie, îi fac femeii pe plac dacă pe ea nu o deranjează.

Chiar îmi pare rău că am această părere, mi-aș fi dorit să îmi placă așa de mult cum îmi plac toate celelalte geluri de duș de la Yves Rocher. Păcat. Dar e bine că mai am câteva rezerve din preferatele mele, plus două geluri de duș pe drum.

Vouă vă place?

Noapte bună! :*

9 gânduri despre “Dezamăgirea secolului

  1. Nu pot sa cred maa!:(Asa rau imi pare!Eu il ador si l-as manca pe paine. Il completez cu lotiunea de corp Elmiplant care miroase pe pielea mea cam la fel si e duo-ul perfect. Eu chiar am zis ca dupa ce mai termin ce am o sa mai cumpa o sticla-doo-trei. La mine sta in rand cu cel cu cafea! Adica le venerez si le ridic altare. Nu stiu cum de ph-ul pielii tale nu s-a inteles cu el. Asa imi spunea Moony ca a patit cu ala cu cafea:(

  2. Nici eu nu pot sa cred. Si mirosea asa frumos in sticla! :(( Deci pe bune, exact ca o gaina pe care o oparesti sa o jumulesti miroase. :)) Noroc ca nu ramane si pe piele mirosul ala. Pe piele ramane ceva foarte foarte subtil, fara aroma de gaina. :))
    Ca sa nu mai zic ca ieri mi-am pus ditamai pumnul de din ala cu cocos si nectarine pe pufulete si ramasese putin miros si de la nuca si nu stiam ce naiba miroase si ala naspa. :)) Pana mi-am dat seama ca sunt urme de alaltaseara.

  3. :)) Si mie mi s-a intamplat cu anumite geluri de dus…Miros delicios in sticla si in contact cu apa, boom!! o cu totul alta poveste. Slava Domnului, niciunul nu aducea a gaina oparitia ca nu stiu cum as fi reactionat :))
    Te asteapta un tag la mine pe blog. 🙂

    • Pai nici nu miroase a cafea. Miroase a napolitane, din acelea care se vand la kilogram. Mirosul in tub e dragalas, dar situatia se schimba odata ce intra in contact cu apa. In fine, mai am destul in el dar se consuma destul de repede.

  4. Pingback: Goliciuni de iulie (2015) | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

