Cinderella Tag

Salut!

Tocmai am fost provocată să fac acest minunat de mirobolant tag. Diana e vinovata! Trebuie să denumesc produsul preferat din mai multe categorii de smacuri, toate drugstore. Or, eu fiind mai nouă în pâine, nu știu exact cum să percep termenul de ”drugstore”. De asemenea, sunt categorii din care nu am încercat decât un singur produs și il voi menționa chiar dacă nu m-a dat pe spate. Deci…

Fond de ten

Aș menționa Toleriane Teint, La Roche Posay, dar nu știu dacă intră în categoria drugstore si sar peste el. Zic Wake me up de la Rimmel London. De ce? Pentru că e catifelat, are acoperire bunicică, se vede natural și nu încarcă tenul. Particulele sclipicioase încerc să le ignor, oricum nu se văd decât în lumină puternică.

Anticearcăn

Say whoaaa? Nu folosesc! (Dati-mi doo palme.) De ce? Pentru ca n-am cearcăne! Și chiar dacă aș avea, sunt suficient de chioară cât să nu le văd. Dar ca să trec totuși ceva pe listă, aș numi Lumi Magique de la L’Oreal. Pentru că e finuț și luminează frumos.

Blush

Aici nu am niciun dubiu. Inglot, nuanța 29. Go for it, nu o sa regretați. E probabil cel mai bun blush pe care l-am avut vreodată. Dacă scurmați puțin pe blog, o să dați de el. 😀 (pe-asta o zic pentru că Inglot cică nu-i drugstore) Pe locul doi ar fi Very me de la Oriflame. La fel de finuț, dar parcă cel Inglot e mai cremos. Mmmm iami.

Bronzer

Say whoaaa again. Nici din ăsta nu folosesc. Mi-am luat și eu ca țoapa niște perle bronzante de la Yves Rocher și m-am trezit că în loc să bronzeze, luminează. Cu alte cuvinte, au doar niște particule fine sclipitoare, dar practic pe piele nu se vede nicio culoare. Or, bronzerul știam că trebuie să și coloreze un pic. Neeext!

Mascara

Aici cu mâna pe corazon vă spun că 2000 Calorie de la Max Factor. Face tot ce trebuie să facă. E minunat.

Dermatograf

L’Oreal Silkissime. Un creion senzațional, moale, pigmentat, rezistent. Foarte foarte bun. Poate o să scriu despre el.

Liquid/gel eyeliner

Din nou, nu folosesc. Singurul pe care l-am avut a fost de la Kallos. A fost bun. De fapt a mai fost și unul Oriflame dar l-am primit gata uscat.

Ruj

Mia Moore de la The Balm. Practic cel mai bun ruj pe care il am e de la Max Factor, dar Mia Moore imi place mai mult. Cremos, pigmentat, irezistibil de roșu. Mmmm… Iar pentru că am aflat că nici The Balm nu-i drugstore, o să îl pun piua-ntâi pe Maybelline. Vivids, nuanța 904. Roz-roșu. O yammmminețe de ruj.

Balsam de buze

Aici oscilez între două. Nivea cu căpșuni sau Yves Rocher cu nucă de cocos. Minunate ambele. Hai să zic totuși Yves Rocher pentru că e aroma mai de iarnă. 😀

Ojă

Am avut cândva o ojă roșie de la Farmec. Probabil preferata mea de până acum. Numărul 28. Superbă.

Acum ce ziceți? Mă fac eu Cenușăreasă frumu cu toate smacolinele astea? 😀 Dacă vă tentează, luați tagul. Pe mine mă tentează părerile voastre, poate mai dau vreo spargere în portofel. Sau poate îl vând să îmi iau o ojă, că și așa e gol. :))

Noapte bună!

3 gânduri despre “Cinderella Tag

  1. Cat de rapida ai foooost!! Bravo! Interesante alegerile, tb sa incerc si eu Lumi Magique ca prea e laudat peste tot. Am doua mentiuni: Inglot si The balm nu sunt drugstore. Dar te iert, ca-mi place de tine :))
    Produsele drugstore sunt cele care se gasesc in drogherii, mai accesibile ca pret. Sau cele care se gasesc in magazinele in care poti sa intri fara sa te scaneze vanzatoarele si sa-ti arunce priviri ciudate pentru ca nu porti haine de firma din cap pana-n picioare. 😀

    • si p.s. vanzatoarele de cele mai multe ori nici ele nu sunt pline de toale de firma, de ce or fi asa ciufute nu inteleg. si eu mi-s tot vanzatoare si daca ma scoate cate cineva din sarite e din motive total diferite. gen nu stie pe ce lume traieste ori intra in magazin cand ma vede indreptandu-ma spre usa sa inchid si sa plec acasa.

Lasă un răspuns

