Moment de Bonheur

Salut! Nu, nu e un review. Sau poate că e… parțial.

Având parfumurile pe raftul de deasupra patului, am întins mâna pe neve și le-am cărat pe toate lângă mine ca să le miros căpăcelele. 🙂 Bineînțeles câ m-am oprit asupra micuțului meu Moment de Fericire. Pardon, Bonheur. Dacă e să ne luăm după site-ul http://www.yves-rocher.ro, parfumelul e „Un parfum floral, cu note verzi, de trandafir, strălucitor și optimist, pentru a vă simți feminină, fericită și sigură pe sine”. Potrivit fragrantica.ro, notele de vârf ale micuțului sunt mușcata și notele verzi, nota de mijloc e trandafirul iar notele de bază sunt patchouli si cedrul de Virginia.

Dar hai să lăsăm asta la o parte. Prea multă descriere. Mirosind căpăcelul, mi-am amintit ceva. Nu știu câte dintre voi au citit Harry Potter. Nu, nu râdeți. În volumul 6 găsim un pasaj în care e descrisă Amortentia, cea mai puternică poțiune de dragoste. Se spune în carte că ea are o aromă diferită pentru fiecare om care o miroase. În funcție de ceea ce îl atrage, conștient sau nu, pe cel ce îi simte aroma. Mă gândesc că cei care au creat Moment de Bonheur au avut ceva de genul ăsta in minte. Până și numele ne duce cu gândul la asta, până și nota dominantă de trandafir, un simbol al dragostei… al romantismului. Probabil au vrut să creeze ceva ce să le amintească femeilor cele mai plăcute momente din viață, momentele de neuitat. Sau cel puțin asta vreau eu să cred. Așa vreau eu să lucrurile.

Pentru mine, Moment de Bonheur miroase a aer curat de munte și a briza mării.

Tu… l-ai încercat? Pentru tine a ce miroase? Ție de ce îți amintește?

DSCN1395

6 gânduri despre “Moment de Bonheur

  1. Adevarat e ca atunci cand vine vorba despre parfumuri, totul devine personal…Iubesc parfumul asta cu toata fiinta mea! M-a surprins descrierea pentru ca eu nu-l percep astfel! Mie imi miroase a poezia altor vremuri, a feminitate absoluta, a dulceata de trandafiri, a tachinari nevinovate! 🙂

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

Lasă un răspuns

