Comanda Yves Rocher

‘Năseara, dragi fete (și băieți?)!

Azi, după 9 zile de când am dat comanda Yves Rocher, a ajuns în sfârșit, după ce am trecut prin câteva emoții pentru că abia ieri am primit sms-ul care mă anunța că pachețelul a fost trimis. De obicei îl primeam mai devreme.

Am avut și o surpriză neplăcută la poștă, pentru prima dată am primit o cutie ruptă. Zgârmată. Într-un colț avea o ruptură cât să introduci două-trei degete să scormonești. M-am spumat atât de tare încât m-am apucat să deschid cutia pe stradă. La 6 seara. Îmi ziceam în sinea mea, să fure ce or vrea, dar să nu fi luat parfumelul mamei. Și culmea, el era cel mai mic și mai ușor de scos din cutie. Din fericire, erau toate produsele prezente. M-am liniștit.

Am ajuns fuga fuga acasă cu cutia desfăcută în brațe și m-am pus pe adulmecat. Vă arăt poza întâi, ca să știți ce am mirosit.

DSCN1427

  • Gelul de duș cu Cacao și Fistic – mămicuțule, e divin! Miroase ușor amărui, aduce în capul meu cu mirosul de migdale. La urma urmei… ce mi-e fistic, ce mi-e migdala. :))
  • Gelul de duș cu Cacao și Portocale – ați mâncat vreodată bomboane de pom? Bineînțeles că ați mâncat, presupun că am copilărit în  aceeași perioadă. Nu vorbesc despre cele care de găsesc acum în magazine, ci de cele de când eram mici, cele ambalate în hârtie albă și cu staniol colorat pe deasupra. Ei, ca alea miroase!
  • Săpunul lichid cu Cacao și Zmeură – ați mâncat Kiss când erați mici? You get the idea!
  • Șampon antimătreață. E al mamei, preferatul ei absolut, adevărul e că te scapă de mătreață de la prima utilizare. Poate îi fac o postare separată.
  • Mini apă de parfum Neroli. Cadoul mamei de Crăciun. Are povestea lui micuțul ăsta… eram la mare astă vară, cutreieram Maritimo Shopping Center, când m-am dat eu seama că nu am cumpărat prea multe, voiam un set de mini parfumele de la Yves Rocher. După ce mai fusesem în magazinul lor și am stat la taclale cu doamnele de acolo, m-am întors să întreb de parfumele. Nu aveau. Nu știu cum mi-a venit să întreb de mostre de parfum, voiam una de Vanille Noire pentru acasă, să mă sfătuiesc cu mama dacă e bine să îl luăm sau nu. Ei bine, nu aveau. :)) Am primit în schimb o mostră de Neroli și un puf de Vanille Noire pe un cartonaș (și apoi pus în punguță, să nu își piardă aroma). Au fost niste scumpe doamnele din magazin, atât de amabile! Pliculețul de Neroli l-a desfăcut mama de curând și a rămas impresionată de aroma sa. Așa am decis să îi fac cadou parfumul. Ditai povestea pentru un micuțel de 15 ml… :))
  • Burete pentru baie. Cam mic.
  • Am primit și două cadouri. Pentru primul prag am primit cadoul surpriză – cremă antirid (sper să le termine odată, că m-am săturat de creme cadou) și pentru al doilea prag, cel de 99 de lei parcă, am primit apa de parfum So Elixir Purple. Deși sunt conștientă că So Elixir (cel clasic) seamănă cu Coco Mademoiselle (pe care îl urăsc cu pasiune) iar So Elixir Purple seamănă cu So Elixir, uite că îmi place. Nu are duritatea Chanel-ului. E mai ușor, mai feminin, mai… gurmand. Așa îl văd eu. Îmi plac notele de vârf și cele de mijloc. Cele de bază îmi amintesc de spray-ul Impulse maro. La pantera cred. 😀
  • Nu se vede în fotografie, dar sub crema antirid sunt două eșantioane de parfum, Comme une Evidence de damă și Ambre Noir bărbătesc. Chiar sunt curioasă cum miroase Ambre Noir. Comme une Evidence am si… nu-mi place. Are note masculine și e puțin sufocant.

Cam atât pentru decembrie. I-am zis mamei că dacă suntem cuminți mai luăm și în ianuarie câte un gel de duș să avem, să fie, să se găsească… :)) pentru că ne plac foarte foarte foarte mult! Au devenit preferatele mele chiar înainte să le testez. 😀

Voi? Cum stați cu cumpărăturile pentru Crăciun? Ați dat faliment ca mine, sau încă vă țineți binidităt?

Vă pup, noapte bună!

13 gânduri despre “Comanda Yves Rocher

  1. Uf, eu m-am abtinut luna asta de la comenzi Yves Rocher..De obicei luam geluri de dus, dar am exagerat cu ele, mai am DOAR 14..daar, poate prin ianuarie cand intra la reducere chestiile din colectiile de Craciun…cine stie?
    Eu de obicei comand atunci cand cadourile nu sunt surpriza..stiu ca in general ofera creme antirid si n-am nevoie. In vara am primit un roll-on pt ochi, dar inca nu l-am desfacut 😀
    Sa le folosesti/adulmeci cu drag pe toate!

    • Sar-na!
      Ciueeee? Intra in ianuarie la reducere? Si eu de ce nu am stiut asta? Le luam si eu mai ieftine… :-” vorbi chitra din mine.
      Doar 14 geluri de dus… putin… putin… say whoaaaaa?! Si eu care credeam ca va bat pe toate cu alea 5 ale mele. :))
      Nu as fi comandat surpriza, dar pentru ca nu imi suradea nicio alta varianta… am zis: „surprinde-ma!” Si m-a surprins… neplacut. :)) Dar cu siguranta o sa o foloseasca mama, ca deh, eu n-am riduri. De fapt nu am varsta pentru creme antirid.
      Te pup!

  2. Buna prada!:)) Eu stau bine cu cadourile pentru toata lumea, mai am de luat vreo doua chitibusuri si gata! Dar ce e important: am terminat cu cadourile pt copil si sot! YAAAY ME!:)) Asa, acum sa iti spun cat ma bucur ca nu sunt singura care impresia ca gelul cu fistic miroase a migdale. De la prima adulmecare am zis ca miroase exact a martipan. Ceea ce e de bine! Alea cu portocale si zmeura le-am luat pentru niste cadouri si imi vine sa nu le mai dau=)) Probabil o sa dau o fuga in magazinul Yves Rocher sa fac un mic stoc. Inclusiv la creme de maini…Sa le folositi cu placere tu si mamica ta!:)

  3. Cum e posibil sa-mi vorbesti despre un gel de dus si mie sa-mi lase gura apa??? :))
    Asta a fost reactia mea citind: „Gelul de duș cu Cacao și Fistic – mămicuțule, e divin!”…
    Tare mi-a mai placut tonusul postarii tale!
    Sa le folositi (tu si mama ta) sanatoase si voioase!

    Pupici!
    Ilda

  4. Ai ai, ce de bunatati! 😀
    Eu recunosc- niciodata nu am comandat de la YR. :)) Am luat geluri de dus de la o vecina care comanda pentru ea si am primit parfum, dar eu nu am comandat.
    Am avut si eu o neplacere cu posta – am primit o scrisoare din care mi-au fost sustrase niste water decals pentru unghiute. :)) Macar mi-au lasat scrisoarea..

    • Daaa, ce dragut din partea lor! Pff, oare unde s-o ajunge cu furtisagurile in tara asta? Muream daca imi luau ceva din cutie. Pentru ca nici nu sunt omul care cauta sa isi faca dreptate. Gen telefoane, reclamatii, etc. Daca cineva imi face un rau ii zic in fata „esti bou” dar cand e vorba de firme, reclamatii si alte alea nu ma bag. Mor cu dreptatea in mana. :-j

  5. sa le folositi pe toate cu drag! Eu n-am mai dat de mult o comanda la YR, astept si eu sa li se termine cremele din stoc:)) So Elixir ala mov am si eu, in varianta mica, mi-am dat comanda de mini-parfumuri sa vad in ce ma bag inainte sa le cumpar in varianta mare. Chiar daca n-are atomizor, imi place si miroase super, zic eu 😀

    • Multumesc! :*
      Miroase genial! In sticluta imi miroase a compot de prune. :))
      Iar pe piele devine elegant, fin, mai de doamna asa… poate par si eu mai cucoana. Dar de unde… umblu cu cioara vopsita. :)) Glumesc. 😛

  6. Pingback: Goliciuni de ianuarie | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

