TAG: Sweater Weather

Salut! Am văzut acest tag circulând prin blogosferă și am zis să îl preiau și eu, deși am tot făcut tag-uri în ultima vreme.

 
1. Ce aroma preferi la lumanarile parfumate?
Acum vreo două luni le-am descoperit, datorită Dianei. Am primit de la ea o tărtuță Yankee cu aromă de… vară, înghețată, dulciuri… o minune. Și din câte am înțeles de la ea, mai am o mică minune pe drum! Wepaaaa! 😡
DSCN0858
2. Cafea, ceai sau ciocolata calda?
Cafea dimineața, dacă am chef la muncă îmi fac și o cană mare cu ceai. Dar cum la mine lichidele cauzează dese drumuri în… cealaltă cameră… mă abțin uneori.
3. Care este cea mai frumoasa amintire legata de iarna?
Am stat și m-am gândit și nu mi-a venit nimic în cap. Când eram mică mă jucam în zăpadă cu prietena și vecina mea, făceam concursuri de ”sculptat” în zăpadă… cine face cel mai frumos tron. :))
4. Ce make-up trend preferi – ruj intr-o culoare inchisa sau eyeliner?
Eyeliner. Rujurile închise nu îmi plac. Nu pe mine.
5. Caciuli sau fular?
Căciuli. Și fular. Fără mănuși. Și geacă groasă, de fâș. Nu îmi plac paltoanele, nu imi place nimic ce nu mă face să mă simt total safe și ” impermeabilă”. :))
6. Cel mai purtat pulover?
Unul cu pisică. Cadou de ziua mea de la tata. 😀 Și mai am unul frumos, dar nu pot să îl mai port, pentru că e prea decoltat șă dârdâi în el de îmi îngheață mațele în fuflețel.
DSCN1100

7. Oja preferata din aceasta toamna?
Space Dust Aurora. Clar. Până acum. 🙂
8. Ce iti place cel mai mult la anotimpul iarna?
Zăpada, sărbătorile… am 25 de ani și încă mă mai bucur ca un copil de câțiva fulgi de zăpadă. Iar sărbătorile… cui nu i-ar plăcea? Poate doar oamenilor singuri și acri să nu le placă. De ce nu ne-ar plăcea? Între atâtea motive de îngrijorare, pentru bani, pentru sănătate, pentru viitor, pentru datorii, pentru cine știe câte alte motive are fiecare… Dumnezeu ne-a trimis un motiv de bucurie și noi să îl ignorăm? De ce?
9. Cel mai frumos cadou pe care l-ai primit de Craciun?
Când eram mică. am dormit cu o zi înainte la mamaie și tataie. Iar când am revenit acasă, am găsit un brad până în tavan și cele mai multe jucării. EVER. 😀 Al doilea cadou minunat, a fost anul trecut… a fost o surpriză senzațională. S-a lăsat cu lacrimi. :)) Iubesc toate cadourile pe care le primesc, dar acestea mi-au venit în bibiloi acum. 🙂
10. Anotimpul preferat?
Îmi plac toate. În fiecare anotimp zic: ăsta îmi place. Dar mă răzgândesc după ce trece. Având în vedere faptul că marea e iubirea mea absolută și infinită, aș trece vara. 🙂
DSCN0170
Cam atât. 😀 Voi? Ce iubiți la iarnă? Sunteți entuziasmate de sărbători? Ciudat că întreb asta după ce am postat o poză cu mine în chiloți, dar în fine. Înțelegeți voi ideea. :))
Vă pup!
5 gânduri despre “TAG: Sweater Weather

  1. Doamne, cat esti de simpatica! :))
    Sa-ti spun un secret – am 23 si nu am fost la Mare! :)) Si nu simt nevoia. Am o frica de apa, plus ca tenul meu nu agreaza soarele, ar fi un fel de chin.
    Dar iarna mi-ar placea sa o vad. 😀

    • Vorbesti serios? Uau, nu pot sa cred! Doamne, Dumnezeule mare, e minunea mea marea asta. Tipul ala de iubire pe care nu o pot exprima in curvinte. Pentru unii inseamna distractie, cluburi, prajeala la soare, pentru mine inseamna total altceva. Anul trecut cand am mers la mare mi-au dat lacrimile cand am vazut-o din tren. Iar anul asta faceam ca un copil mic, ma ridicam de pe scaun, intindeam gatul in toate directiile sa zaresc un coltisor de apa atunci cand am ajuns aproape. Si cand zic mare, zic Eforie Nord. Iubesc locul ala aproape cum imi iubesc orasul. Nu as merge in niciun alt loc la mare la noi.

  2. Puloverul este demential! Eu iubesc pisicile, asa ca se intelege. Tot 25 de ani am si eu 😀
    PS: tot in Eforie Nord merg si eu de fiecare data, in ultimii 3 ani acolo am poposit. Imi place mult marea, chiar daca nu-mi prea place caldura. Oricum, mai mult de 3-4 zile nu pot sta, ca suna telefonul in draci si nu-mi prieste, asa ca de fiecare data cand plec la mare inchid telefonul de dimineata pana seara :))

    • Mamiticule, ce ne-am potrivit! Zi tu, nu e misto acolo? Deja te simt ca pe o sora. 😡 Pe plaja Debarcader e cel mai frumos, e asa calda apa si lina si… ahhh, Doamne, mi-e dor de mor! :((

Lasă un răspuns

