Cremă pentru tălpi Winter Treat – Oriflame (review)

Hello!

Pentru că a venit nesuferita vreme rece, trebuie să avem mai multă grijă de pielea noastră, că doar nu vrem să destrămăm cearșafurile cu călcâiele noastre, nu?

Nu, nu glumesc. Ale mele ajunseseră în asemenea hal încât puteam scărpina un elefant cu ele. După ce toată vara le-am neglijat, mai ales pentru că frumoșii și drăgălașii ne-au lăsat fără apă caldă din iulie până în noiembrie, a venit vremea răsfățului și mi-am comandat de la Oriflame arme, pentru a înlătura scorojeala de pe ziduri. Călcâie, zic. Adică o cremă pentru picioare și o pilă să mă șmirgheluiesc.

Crema are un nume lung și un preț scurt. Mic adică. Se numește Winter Treat, Ginger & Clementine. Și a costat câțiva lei. Am luat-o acum vreo două campanii, era părăsită pe ultima pagină a catalogului parcă, împreună cu pila din aceeași gamă. Am zis să le iau acasă, că nu am să mai pup eu cremă cu 6 lei (parcă?) în vecii vecilor si parcă și vechea mea ”răzătoare de călcâie” îmi zâmbea ruginiu. Și uite așa, le-am luat pe amandouă cu mai puțin de 10 lei, pentru că mi s-a aplicat și reducerea de 23%, fiind distribuitor.

Crema are un miros cald, de iarnă, îmi place combinația, deși ghimbirul nu îl suport și pace. Se simte și un ușor miros dubios prin ea, dar nu mă deranjează.

Tubul are 75 de mililitri, crema e albă, textura destul de groasă și grăsuță (aveți grijă când faceți duș pe urmă, alunecăăă!), catifelează pielea și durează efectul. Face o bună echipă cu pila pentru călcâie și cu ajutorul lor am reușit să îmi fac picioarele să revină la un aspect normal. Nu vreau să exagerez, să zic că sunt fine ca pielea de bebe, dar chiar e o cremă bună pentru cât a costat. Am folosit și alte creme/loțiuni pe călcâie, dar nu am reușit să ajung la rezultatul ăsta. Poate că într-adevăr aveam nevoie de ceva special conceput pentru îngrijirea tălpilor. Și mă bucur că am găsit ceva să mă mulțumească.

Am căutat acum pe site și poate fi cumpărată cu 14 lei momentan.

DSCN1480

DSCN1481

DSCN1488

A mai încercat-o cineva?

Noapte bună! :*

5 gânduri despre “Cremă pentru tălpi Winter Treat – Oriflame (review)

  1. Nu am mai comandat de la ei de o groaza de timp. Eram reprezentant, nu stiu daca mai sunt. :))
    Am o crema de labute Feet Up, dar nu asta, o editie mai veche. Si o pila verde, transoarenta – tare, tare buna. 😀

    • Eu comand doar din cand in cand, pentru ca incerc sa ma abtin de o vreme. Cumpar absolut doar ce am nevoie, nu ma mai rasfat deloc, pentru ca am fost o norocoasa si in ultimele doua luni m-au rasfatat alte persoane si le multumesc din suflet. Am fost coplesita la propriu. Dar o cremuta pentru picioare caut de cateva luni si daca tot am gasit-o atat de ieftina, am zis ca nu o fi gaura in cer. 🙂

    • Am avut si eu de la Avon, una singura. Saraca a stat cativa ani in dulapior, ca pe vremea aia nu stiam eu de perioada de valabilitate de la deschidere, etc, etc… mie crema de calcaie mi se parea ceva care era folosit la zile mari… :)) Dar acum ma dau mai mereu, mai putin vara ca alunec de ma gasesc toate apele. 😀

  2. Pingback: Goliciuni de ianuarie | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

