Christmas nails!

Hello!

Azi, fiind ziua mea liberă, mi-am făcut puțin timp pentru a mă ocupa de gheruțe. Le-am scurtat, le-am făcut puțin mai pătrate pentru că de vreun an nu au mai fost așa, apoi le-am pictat cu nuanța mea preferată: roșu. Asta pentru că mai sunt doar două zile până la Crăciun și cum de Ajun o să fie mare agitație la muncă, trebuie să fiu puțin mai ferchezuită, că na… :))

De obicei nu îmi plac modelele pe unghii, nici o unghie de-o culoare și-una de-alta, dar am zis haaaai să fie de data asta! Și mi-am mâzgălit inelarele cu puțin auriu.

Am folosit ca bază lacul tratament 5 in 1 de la Miss Sporty, apoi lacul roșu 114 Fame Fatal de la Essence, iar auriul este de la Farmasi, nr. 53.

Mie îmi place ce a ieșit. Nu e nimic complicat și totuși în spiritul sărbătorilor ce sunt aici, după colț!

Voi cum vă pictați gheruțele drăguțele de Crăciun?

Vă pup și vă las cu fotografiile…

DSCN1562

DSCN1564

DSCN1566

DSCN1568

10 gânduri despre “Christmas nails!

  1. Ai un mod de a scrie care ma relaxeaza, ma face sa ma simt langa tine, stand la taclale! 🙂
    Sunt frumoase unghiile tale! Au personalitate, sunt alungite, au o alura anume!
    Perfecta pentru Craciun nuanta asta de rosu!:D

    Eu nu stiu cum le voi picta, zau ca nu m-am gandit pana acum! Ori rosu, ori o texturata de la Rimmel, un albastru-mov-argintiu de te-ngheata (in sensul bun :P)!

    Pupici, Dana!
    Ilda

Lasă un răspuns

