Sărbători liniștite! (și o rugăminte)

Helloho ho ho, micuțele și micuții mei!

Sper că ați petrecut frumos Crăciunul, că ați fost cuminți și ați primit darutile pe care vi le-ați dorit. Eu am stat acăsică, am mâncat numa bunătăți și m-am uitat la Stăpânul Inelelor. Asta am de gând să fac și azi, sper să găsesc ceva filme frumoase. 🙂

Eu azi, de fapt vreau să vă rog ceva. Nu am vrut să postez ieri, pentru că ar fi fost un pic deplasat să vin cu ”cerșeala” fix în ziua de Crăciun.

Zilele astea particip la un concurs destul de important pentru mine, m-am înscris cu o poezioară, iar premiile sunt destul de ”consistente”.  Cei care mă cunosc știu că nu îmi place să particip la concursuri doar de dragul distracției, ci ca să câștig. Cu alte cuvinte, sunt destul de competitivă. Iar pentru asta fac tot ce îmi stă în putință. Îmi plac concursurile pentru care trebuie să fac și eu ceva, nu doar să dau un like și un share. Din acest motiv m-am înscris aici, pentru că trebuia să compun o poezie. Și cum asta e un lucru care îmi place, compun poezii de pe la 15 ani, am zis să încerc. 🙂 Dar pentru a avea o șansă la câștig, am mare nevoie și de ajutor. Nu trebuie decât să îmi dați un vot aici:

http://www.olteniteanul.ro/?p=25086

Numele e Dana Maria. Puteți vota zilnic, până pe 31 decembrie.

Vă mulțumesc și sper să mă ajutați!

Mă spăl de durere, mă spăl de păcate,
Le dau cu vopsea, ca să uit de toate…
Spoiesc cu var alb a sufletului casă de beton,
Să uit de amintirile de tablă rece și de zâmbetele de bufon.

Și-am să-mi pun parchet, să nu intre nimeni încălțat
Cu bocanci plini de noroi pe-al meu covor proaspăt spălat
Și-am să-mi îmbrac pereții în faianță colorată,
Să uit de toate visurile ce au fost gri odată.

O roabă de raze de soare am să-mi aduc în casă,
O să le prind de tavan ca pe o lustră frumoasă.
Cred că arată bine, miroase a curat,
Care suflet de cărămidă? Al meu e de beton… armat!

6 gânduri despre “Sărbători liniștite! (și o rugăminte)

  1. Pingback: Elf… ish hairstyle – Arwen Undomiel | Bibelou's Blog

  2. Draga mea, sarbatori frumoase in continuare!
    Te-am votat (nu numai pentru ca ne-ai rugat ci pentru ca imi place poezia!)…N-are nicio legatura cu „a cersi”; la ce-s buni prietenii? Voi continua, zilnic! Multa bafta!

    Pup, pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

  3. Pingback: Goliciuni de decembrie – december empties | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

