Elf… ish hairstyle – Arwen Undomiel

Bună dimineața, dragilor!

Pentru că zilele trecute nu am avut in cap decât Stăpânul Inelelor și pentru că de prin clasa a XI-a sunt mare fană Arwen (și în general a lui Liv Tyler), m-am gândit să îi recreez una dintre coafurile de elfiță. Pentru mine e una dintre cele mai frumoase femei, nici nu știu să spun ce anume o face atât de specială. Poate doar trăsăturile curate, pielea aia de păpușă, ochii de zână și buzele roșii. 🙂 In fine, e un model pentru mine, dovada clară că o femeie poate fi frumoasă și fără smokey eyes și o roabă de machiaj pe față.

Această coafură e cea purtată de Arwen în bătălia din Văgăuna lui Helm. Deși, fie vorba între noi, eu n-am văzut-o acolo, ori mi-a scăpat scena. Dar am înțeles că sunt niște scene șterse de fapt. Aceasta e fotografia:

E interesantă, eu de fapt m-am ghidat după un clip de pe youtube, iar rezultatul diferă puțin, dar în principiu e cam aceeași idee. 🙂

Asta mi-a ieșit:

DSCN1657

DSCN1662

DSCN1656

DSCN1650

Îmi place mult, e ușor de făcut, maxim 15 minute mi-a luat toată operațiunea, e purtabilă, ușor de adaptat mai multor ținute, iar dacă e făcută de un profesionist și ai părul lung, foarte lung, cred că ar reprezenta o idee foarte bună pentru o petrecere or somethin’. Din păcate, părul meu nu e atât de lung, e doar până la mijloc, dar sunt tunsă în scări și automat cel din părți e mai scurt, iar prin împletire se ”scurtează” și mai mult. Dar e ok și așa.

Vă las aici și clipul în care se explică pas cu pas cum trebuie făcută codița.

[youube=http://www.youtube.com/watch?v=DNiQgOonU0s]

Vă pup și vă doresc o zi frumoasă și liniștită!

P.S. Vă rog din suflet, nu uitați de rugămintea de aici!

7 gânduri despre “Elf… ish hairstyle – Arwen Undomiel

  1. Pingback: Numai de bine despre online-ul din Oltenița

Lasă un răspuns

