Despre lenjerie și… un concurs drăguț!

E o provocare interesantă… m-am bucurat enorm acum câteva minute, când am primit de la Ilda invitația și totodată provocarea de a participa la un concurs care are drept vedetă… lenjeria de pat! Da, lenjeria de pat! Pentru că, ce poate fi mai dulce decât un somn de puf, între așternuturi moi, curate și frumos parfumate? Oare au lenjeriile în care adormim în fiecare seară, vreo influență asupra viselor? Eu zic că da.

Atât de tare îmi place când se termină curățenia de toamnă și odată cu covoarele curate, perdeluțele apretate și călcate, e așternută pe patul moale și lenjeria curată și parfumată… ce somn poate fi mai bun decât într-una din aceste zile?

Îmi amintesc copilăria, perioada în care vedeam întinse pe ”sârmele” vecinilor cearșafurile colorate, cu muțunachi de prin desene animate, iar lenjeriile noastre erau albe, sau crem, sau roz… într-o singură culoare! Voiam și eu! Eu de ce să nu am cearșafuri colorate? De ce toți copiii au și eu nu? Ei bine, a venit perioada când am reușit să pun mâna pe o lenjerie verde… cu Tweety! :)) Și acum mă uit la ea și mă gândesc ce o fi fost în capul meu când am stat în spatele mamei, ca Gollum în spatele lui Frodo, încercând să îi modific ideile și gusturile, până am reușit să o conving să îi luăm pe alde Tweety acasă. Acum îmi mai place sau nu… contează că mi-am îndeplinit dorința.

Ajunsă la maturitate (cine mă, eu? :)) ) mi-am dat seama că de fapt nu papițoii colorați pe lenjeriile mele sunt ceea ce îmi doresc de fapt… mai nou, mi-aș dori o lenjerie de un alb imaculat, fină, ca o apă curgătoare… ceva să mă îmbie la visare… și a venit rândul mamei să stea în spatele meu și să zică… ”tu știi ce greu se calcă alea?” :))

Sau, de ce nu, o lenjerie cu un imprimeu vioi, tineresc dar nu copilăresc, ceva care să mă ducă cu gândul la mare, la căldură, la soare… la aer curat, cum ar fi aceasta:

_vyr_38A-8172

http://www.dormitor-baie.ro/dormitor-baie/eshop/2-1-Lenjerii-de-pat-Luxury/0/5/38-Lenjerie-Bumbac-Dublu-Satinat-A-8172

Frumusețea asta o puteți găsi în secțiunea Luxury  pe site-ul .dormitor-baie.ro/, care este sponsorul acestui concurs, organizat de Simona… și spuneți-mi voi mie ca nu ați vrea să vă treziți într-o dimineață între asemenea așternuturi și nu ați vrea să ieșiți pe balcon și să vedeți marea. Nu vă cred! 😀

La final, o să invit și alte fete să se înscrie la concurs! Ele sunt…

Deena

Alexantza

Claudia

Dora

Diana

Spor și baftă!

Vă pup și vă las cu una dintre melodiile mele preferate, a trupei mele preferate. Că tot veni vorba de lenjerii și vise. 🙂

5 gânduri despre “Despre lenjerie și… un concurs drăguț!

  1. Super tare ideea. Si povestioara ta. Sper sa pot participa, dar zilele astea sunt cu mintea in toate partile si nu stiu daca imi pot aduna gandurile sa scriu ceva frumos. Pana maine… :-s Oricum iti multumesc frumos ca te-ai gandit la mine si-ti doresc mult succes. :*

    • Sa fie!
      Sper sa reusesti sa te inscrii, mi s-a parut o idee foarte buna! In lumea asta a gandurilor despre rujuri si fond de ten, mai avem nevoie si de asternuturi pe pat… sa avem unde sa visam la rujuri si fonduri de ten. :))

Lasă un răspuns

