Goliciuni de decembrie – december empties

‘Năseara!

Nu-mi vine să cred că am ajuns deja la a treia postare de acest gen și că în 3 luni am consumat peste 30 de produse cosmetice! Parcă le-am pus pe pâine, nu alta! Recunosc, sunt mândră de mine!

Fără alte cuvinte… iată fotografia de grup. 🙂

DSCN1728

Să începem de la stânga la dreapta, în ordinea care… îmi vine mie pe moment. :))

  • Deodorantul Balea, cu pitaya. L-am luat în august din Maritimo, Constanța. Miroase delicios, protejează bine, nu am avut vreo problemă cu el. Lasă pielea uscată muuulte ore și parfumul persistă până ajung acasă de la serviciu;
  • Loțiunea de corp Silky Radiance, de la Elmiplant. Vă povesteam într-o postare despre ea. Lasă pielea fină, miroase absolut… de-ți vine să aduci pâinea și lingurița…
  • Loțiunea micelară Gerovital Plant. Puturoșenia din mine nu m-a lăsat să îi fac review-ul ăla la care m-am gândit de prin noiembrie… vă spun doar atât: îi binidităt. Dacă vrea cineva să afle mai multe despre ea, let me know!
  • Emulsia cu lăptișor de matcă, Doina. A fost o promoție la Billa acum o vreme, cu vreo 7 lei am luat crema de mâini Farmec cu glicerină și această emulsie. A trecut micuța prin toate alea… mai întâi a fost cremă de noapte. Nu-i bine. Apoi a fost crema de mâini de la magazin. Fu bine. Apoi a fost cremă de corp+picioare. Și așa a fost bine, mi-a catifelat pielea. Și în plus, îmi place mirosul ei;
  • Crema de duș cu cocos și nectarine Balea. Și ea a fost luată din dm din Maritimo, astă vară. Miroase bine, dar nu m-a dat pe spate.
  • Gelul de curățare Oriflame a ajuns la mine dintr-o greșeală a doamnei la care comandăm produse Oriflame atunci când nu avem chef să facem noi comandă. De fapt voiam loțiune tonică împotriva punctelor negre. Nu mi-a plăcut decât pentru o scurtă perioadă de timp, apoi a început să îmi irite pielea, au apărut coșuri… ultimele picături le-am folosit pentru corp. Nici acolo nu a ”mers” mai bine…
  • Vedeți sticluța aia goală cu capac albastru? Știți ce e? Eheeee, doamna are povestea ei. :)) A fost cândva plină cu apa de toaletă Exitoc Waters de la Avon. Remember that? Nu încă? Păi normal, doar a fost acum aproape 10 ani! A fost dată spre adopție către mamaia, iar coana abia acum a terminat-o. :)) Îmi amintesc că îmi plăcea atââât de mult când a cumpărat-o mama… 😀
  • Demachiantul expres pentru ochi Yves Rocher, cu apă de albăstrele. Foarte bun, vi-l recomand. E blând cu ochii, nu irită, nu te ustură, nu nimic. Ca să vă spun și un secret, eu încercasem să demachiez și tenul cu el, dar nu a mers cum mersese cu cel de la Nivea. E prea uleios;
  • Uleiul de ricin. De o grămadă timp îl am. Foarte bun aplicat în fiecare seară pe cuticule, gene și sprâncene. Face minuni! Momentan o să fac o pauză, dar doar până termin uleiul de sâmburi de struguri;
  • Tratamentul cu vitamina B5, Farmec. Micuțul ăsta mi-a salvat unghiile de la dezastru! Toată lumea îl laudă și pe bună dreptate! Dacă aveți unghiile moi, care se exfoliază, se rup, întrebați de el prin farmacii sau magazine de cosmetice. Nu o să regretați!
  • Acetona Farmec! Prima sticluță am folosit-o în august. Aceasta e a treia! E bună, foarte bună! O recomand, curăță eficient chiar și lacurile sand effect;
  • Fardul pulbere Avon. E aproape plin, dar îl arunc pentru că a expirat. E cumpărat de mama în vremurile când își cumpăra una alta și le mai ferea de mine, să nu intru ca Godzilla în ele… după cum se vede, acest fard nu a scăpat. Dar cum e foarte sclipicios, evident că nu am reușit să îl consumăm, că nu avem nunți și seri în club zilnic… dar e un fard foarte bun, își merită banii!
  • Dischetele demachiante Softino, din Lidl. Mai au nevoie de prezentări? Le știți. 🙂
  • O mostră de fond de ten Whipped Creme de la Max Factor. Un fond de ten de nota 10, merită încercat! Aceasta e nuanța 75, ceea ce înseamnă penultima nuanță. Iar eu folosesc prima sau a doua nuanță la absolut orice… iar aceasta s-a adaptat atât de bine! Deci nu ai cum să dai greș cu acest fond de ten. 🙂
  • Am mai consumat un săpun lichid cu Lapte și miere de la Balea, spurcăciunea aia cu Macadamia de la Yves Rocher (tot pe post de săpun lichid) și încă ceva, dar nu mai știu ce. :)) Au zburat toate înainte de a le poza. Nu-i mare pierdere, gunoaiele nu ajunsesem să le regret acum… :))

Cam atât pentru azi. Am fost hărnicuță sau nu? Eu zic că da!

Voi ce ați mai dat gata în ultima perioadă?

Vă pup, vă urez noapte bună și vă rog din suflet să nu uitați de rugămintea mea. Mâine e ultima zi. Nu mai sper că o să strâng câteva sute de voturi într-o zi, dar nici să mă dau bătută de azi nu pot. 🙂

Pa pa!

 

Lasă un răspuns

