Ca de anul nou

M-am gândit la postarea asta ieri, când veneam de la muncă… în timp ce adulmecam fripturile la grătar din curțile oamenilor ce se pregăteau de petrecere. Da, pentru mine-s delicatese. Am carne, dar n-am grătar. :))

De o vreme nu mai vreau să îmi stabilesc obiective clare pe 31 decembrie-1 ianuarie. N-are rost. Și dacă nu mă țin de treabă?

Dar pentru că vreau să postez și în prima zi a anului, să îl încep cu o postare, vreau să scriu despre visurile mele în general, nu neapărat pentru anul ăsta.

Vreau să ajung în Istanbul. Restul Turciei nu mă interesează. Nu știu ce mi-a picat de muuuuulți ani, chiar dinainte să termin liceul. Voiam chiar să mă înscriu la o facultate unde se poate studia limba turcă. Îmi plac oamenii ăștia și nu știu de ce. Îmi place limba lor, îmi place muzica lor, vreau să îi văd. Acolo, acasă la ei. Să văd podul ăla mare, să merg în bazar… știu că e aglomerație, dar tot vreau.

Vreau să văd marea iarna. Sunt genul ăla de om care merge la mare pentru mare. Am mai zis asta. Nu mă interesează bumți bumți, nu cluburile, nu fâțâitul fundului pe plajă, vreau doar să o văd. Am citit în Pânza de păianjen că e interesantă iarna…

Vreau să merg la un concert Voltaj. Daaa, un concert de-al lor, să fiu acolo, să țopăi, să cânt și să răgușesc. Îi iubesc pe oamenii ăștia, sunt cel puțin 10 ani de când sunt fană și i-am văzut o singură dată.

Vreau să merg la un meci de-al Stelei. Dar pe Arena Națională. Ghencea nu îmi inspiră prea multe, cu toate că-s toți disperați după stadionul ăla și acum probabil îmi umplu frigiderul. Ho, măi oameni, voi n-auziți că n-am grătar? :))

4? Doar 4? Da, 4! Pe lângă tot ceea ce-și dorește orice om, sănătate pentru el și-ai lui, oleacă de noroc în toate și ceva bancnote în plus în portofel. 🙂

Cam atât. Vă doresc și vouă un am special, plin de bucurii și realizări, dar mai ales sănătate!

La mulți ani!

Vă pup!

10 gânduri despre “Ca de anul nou

  1. Buna, Dana! La multi ani! 🙂
    Iti scriu aici pentru ca nu am gasit nicio adresa de email pe blogul tau (poate nu am vazut eu) si voiam sa te anunt ca esti castigatoarea primului premiu la concursul meu organizat impreuna cu dormitor-baie.ro. O sa te rog sa iei legatura cu mine pe vintagelooksimona@yahoo.com.
    Felicitaaaaari!!! 🙂

Lasă un răspuns

