Cu și despre lenjerii… din nou!

Salut!

Acum vreo săptămână am primit o invitație de a mă înscrie la un concurs frumos, ce avea în centrul atenției lenjeriile de pat, adică pufoșeniile printre care ne cuibărim noi seară de seară pentru a visa frumos.

După câteva zile am primit un mesaj de la Simona, fata pe blogul căreia s-a desfășurat concursul, unde eram anunțată că am câștigat! Nu mă așteptam! De obicei nu sunt prea prietenă cu random.org, dar uite că în ultima perioadă m-a plăcut puțintel așa… :)) și am câștigat lenjerii de pat de pe site-ul care a sponsorizat concursul, în valoare de 500 de lei! Vă dați seama cât de mult m-am bucurat, cred că e cel mai mare premiu câștigat vreodată. Am scanat site-ul dintr-o privire, m-am pus de acord cu mama și am ales patru frumuseți de acolo. Exact cum le-am visat și cum le-am descris în articolul cu care am participat la concurs… vioaie, colorate, care să mă poarte cu gândul la aer curat și la soare. Le-am ales din bumbac creponat pentru că eu nu știu să calc (say whoaaaa???) și nu pot să o chinui pe săraca mama cu ditamai cearșafurile.

Coletul a venit cam în 3 zile, culmea, adus acasă, la ”botul calului”. Eu mă așteptam să primesc aviz de la poștă. Cu o zi sau două înainte de a-l primi am primit un telefon și o doamnă amabilă mi-a spus că a fost expediat. Iar aseară, când veneam de la serviciu, m-am trezit cu un alt apel, era curierul. Tanaaaa, lenjerie, baby! L-am purtat pe săracul om pe toate aleile de la mine de la bloc pentru că nu știam să îi explic exact cum să ajungă fix la bloc. Și m-am trezit cu ditamai cutioiul de vreo 10 kg în brațe. Băiatul s-a oferit să mă ajute, eu nu și nu, mă descurc. Că doar merg la sală, trag de fiare, ce naiba! :)) Wrong idea! Am ajuns cu limba scoasă de-un cot la ușă. :))

Am tăbărât pe cutie și eu și mama și am scos lenjeriile de acolo… am fost impresionate! Materialul e de calitate, destul de grosuț, ușor satinat, nu știu exact să explic. Are un luciu finuț finuț, ceea ce îi dă un plus de eleganță. E diferit de lenjeriile creponate pe care le am eu acasă. E mai ”bătut”, mai solid.

Și modelele sunt exact ca pe site, culorile sunt intense, chiar nu am ce să le reproșez.

Mama ar vrea totuși să le ducă la croitoreasă pentru a le întări cusăturile, dar eu nu văd asta obligatoriu.

Haideți să vă arăt și câteva fotografii. 🙂

DSCN1850 - Copy

DSCN1851

DSCN1856

Nu-i așa că-s frumoase? 😀

Dacă vă plac, le găsiți aici: http://www.dormitor-baie.ro/

Mulțumesc, Ilda pentru invitație, mulțumesc Simona, mulțumesc Dormitor-Baie pentru frumosul premiu!

Vă pup pe toți!

Un week-end frumos!

10 gânduri despre “Cu și despre lenjerii… din nou!

  1. 😀 A fost intr-un ceas bun momentul in care ti-am adresat invitatia si, mai ales, momentul in care tu ai decis sa scrii rapid articolul, fara sa stai pe ganduri! Se aplica aici zicala: norocul si-l face omul si cu mana lui!

    Ai ales frumos si pragmatic, marturisesc ca si eu as fi tinut cont de aceste criterii! Si acum, cand scriu, zambesc si ma bucur pentru tine! 🙂
    Sa le folosesti sanatoasa si sa-ti aduca amintiri frumoase!

    Pupicei, Dana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

  2. Felicitari inca o data, Dana, si multumesc pentru participare! 🙂
    Ma bucur ca iti plac articolele,ai facut alegeri foarte frumoase! Iti doresc un somn odihnitor in aceste lenjerii de pat! 🙂
    O duminica placuta in continuare!

Lasă un răspuns

