Project Pan – concluzii

Bună… noaptea observ. Nu-i bai, eu iarna nu dorm… nu am somn… in fine. :))

Mi-am amintit de acest articol postat în octombrie, unde mă lăudam eu că nu mai cumpăr una, alta… etc… etc… și după ce am văzut prin blogosferă că fetele tot își revizuiesc comportamentul haotic în legătură cu cosmeticele… am zis… de ce nu și eu? Eu să rămân la coadă? No way!

  • spuneam despre gelurile de duș. Ei bine, din fericire din noiembrie am apă caldă. De atunci se consumă cam 3-4 geluri de duș pe lună. E totul ok, nu contează că mai cumpăr, oricum se folosesc. Am mai cumpărat unul în noiembrie și încă două în decembrie. Acum mai am 3 (plus o sticluță mini) pe drum. Nu-mi e rușine, nu-mi pare rău, oricum le mănânc pe pâine. A, ca să nu mai zic că am mai și câștigat unul de la Deena. Ăla-i preferatul meu, am două bucăți, cel de la ea și unul cumpărat de mine. Dar mă uit la ele ca la soare, le folosesc doar la ”zile mari”, vorba unei prietene. :))
  • deodorantele… ei bine, am reușit să le consum, mai puțin scârbăvnicia aia cu bumbac de la Yves Rocher. Doamne Dumnezeule, miroase a jeg și a transpirație. Îl folosesc doar foarte rar, când sunt sigură că nu fac vreun efort, că put ca o pubelă. Cel puțin în impresia mea, mamei nu îi miroase urât. Ah, mami, atunci ia-l tu! P.S. Mai nou am un Cien roz. E minunat!
  • cu fondurile de ten stau la fel… câtă față să am și eu? Noutatea e că îi dau mamei bb-ul Oriflame și i-am furat bb-ul Yves Rocher.
  • cu rujurile și glossurile sta grav treaba. Nu am mai cumpărat, în schimb am primit multe. Vreo… 5-6. Nu-i bai, le rotesc până mai termin din ele. 🙂
  • lacuri de unghii… hm… am consumat baza despre care vorbeam și mi-am cumpărat una de la Miss Sporty. E minunată. 😀 Bine… am mai luat si Space Dust-ul ăla pe care vi-l arătam… și am mai primit o Palladium de la Oriflame… ups. 😀
  • cu loțiunile de corp stau admirabil! Am terminat tot ce aveam pe acasă, acum aștept comanda Yves Rocher, mi-am luat minunăția aia cu cacao și zmeură. MMMM! În plus, primesc la comandă o altă loțiune de corp. Bănuiesc că 3-4 luni nu o să mai am nevoie de altceva.
  • la șampon stau lucrurile cam la fel de dur. la fel, nu am mai cumpărat, dar am primit Gerocossenul pe care l-am consumat deja, am primit un șampon BES care e în uz acum, mai am din H&S și mi-am comandat un șampon pentru păr blond de la Yves Rocher. Dă niște reflexe superbe părului, cu toate că al meu e un blond închis. Bine, depinde în ce lumină îl privești. Într-0 încăpere e mai mult șaten, la soare e blond nisipiu, în fotografiile cu blitz e roșcat. :)) Chiar m-a întrebat o clientă săptămâna asta daca m-am vopsit. Nu, nu am de gând s-o fac, dar ăsta e, cu el defilez… cameleon. :))

Hai că per ansamblu e bine. Zic eu. Măcar nu mai cumpăr lucruri de care nu am nevoie. Am comanda YR pe drum, o comandă 100cosmetice si una elefant (în sfârșit m-am hotărât să îmi iau și eu două cărți – Mândrie și prejudecată și Salvează-mă). Iar din magazinele fizice (a.k.a. cel unde lucrez) nu vreau decât noua loțiune micelară Garnier. Ieeeei, a apărut1 Miercuri vin cu impresii la cald despre ea.

Bun, done și pe azi!

Noapte bună sau… bună dimineața! Depinde când citiți!

Pupici!

Lasă un răspuns

