Gotcha! – Soluție micelară Garnier Skin Naturals

Salut!

Azi vin cu prima impresie despre cea mai nouă apă micelară, cea de la Garnier. Știam de ea, dar nu credeam că o vom vedea atât de repede pe rafturi. Eu o aștept de vreo săptămână, abia azi am reușit să pun gheruța pe ea.

Din păcate nu am reușit să o încerc și pe cea de la L’Oreal ca să pot face o paralelă pentru că ingredientele sunt aceleași, doar proporțiile ușor schimbate.

Bun, acum impresiile la cald. Demachiază bine și rapid, eu am folosit ca de obicei, două dischete pentru ten, iar a doua a fost aproape curată. Machiajul ochilor l-a îndepărtat de asemenea ușor, nu a fost nevoie să insist prea tare (deși eu insist mai mereu și frec săracii ochi…).

Cea mai bună parte e că nu lasă pe piele pelicula aceea lipicioasă, cum făcea micelara de la Gerovital. Asta mă bucură foarte tare, pentru că seara când vin de la serviciu mă demachiez în grabă și plec la sală, nu mai am timp să mă clătesc, așa cum făceam cu laptele demachiant.

Nu irită pielea și ce e cel mai important, nu mă ustură ochii. Pot să îi cer mai mult? Nu cred. 🙂

Acum sper că se va comporta la fel de bine și de acum încolo.

Singurul lucru care nu îmi place e căpăcelul. Îmi plac capacele care se deșurubează. Dar asta e strict problema mea, poate pe altcineva nu deranjează. 🙂

DSCN1860

DSCN1862

Vă tentează?

Pupici!

20 de gânduri despre “Gotcha! – Soluție micelară Garnier Skin Naturals

    • Ar trebui sa te tenteze, lotiunea micelara nu e doar un demachiant, deci nu trebuie sa o folosesti doar daca te-ai machiat (in cazul tau, fiind baiat, nu cred ca se pune problema de asta oricum) ci si pentru a-ti curata tenul de praf, transpiratie si tot felul de chestii care se aduna pe fata de-a lungul zilei. :)) Bineinteles, nu ma astept ca vreun baiat vreodata sa foloseasca asa ceva, dar macar ca informatie. :))

  1. Eu pe cea de la Gerovital m-am suparat rau!!! Pe cea L’Oreal o „tolerez”, imi este buna cand nu am Bioderma! As incerca si micelara Garnier, cu acelasi gand – ca substitut, la vremuri de restriste! 🙂 Sau poate imi face vreo surpriza, cine stie?!

    Pup, puppp, Dana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    • La cea de la Gerovital m-a suparat doar senzatia lasata pe fata dupa demachiere. In niciun caz nu puteam pleca de-acasa asa.
      Vai, m-a topit de tot cea de la Garnier. Lasa pielea atat de catifelata incat as sta numai cu mainile pe fata. Dar cum stiu ca asta nu e bine, reusesc sa ma abtin. 😀
      Pupicicici!

  2. Pingback: Goliciuni de mai | Bibelou's Blog

  3. Pingback: Îngrijirea tenului meu toamna asta | Bibelou's Blog

  4. Pingback: Am încercat și mi-a plăcut: mascara Miss Manga L’Oréal Paris | Bibelou's Blog

  5. Pingback: Produse Holy Grail | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

