Oriflame – mini review colectiv

Bună!

Ziua de 1 decembrie a fost fost foarte veselă și norocoasă pentru mine, pentru că prin nu știu ce noroc, am reușit să câștig două concursuri, pe blogul Alinei și pe cel al Adinei. Azi vreau să vă povestesc puțin despre produsele câștigate la concursul Oriflame de pe blogul Alinei. :)

Premiul a constat în următoarele bunătăți:

1504199_684205168276617_1615631226_o

  • cremă de mâini Charmed
  • mascara Volume Build
  • ruj Colour Drop, în nuanța Liquid Red
  • ruj Power Shine Palladium în nuanța Fuchsia Palladium
  • lac de unghii din aceeași gamă, nuanța se numește tot Fuchsia Palladium
  • și un balsam de buze Sierra Bees (care nu e Oriflame, dar pentru că a făcut parte din premiu, îl menționez)

Azi am ales patru dintre produse, deci: Liquid Red, Fuchsia Palladium x2 și Charmed, vă rog frumos să ieșiți la tablă! Haideți, un pas în față (dă ușor din coate, că așa-i în viață, nu rămâne-n spate! Ups, efectul Voltaj).

DSCN0472

Încep cu crema pentru că nu am multe de spus despre ea. Azi am început să o folosesc și nu am mare lucru de povestit. Miroase delicios, un miros dulceag, dulce-acrișor-crud. Așa îl simt eu. Crema e ușor grăsuță, dar se absoarbe repede și lasă pielea foarte catifelată. Iar pentru mine asta e mare chestie. Iarna asta m-am confruntat cu niște mâini de crocodil uitat la soare și orice produs care îmi menține pielea fină și hidratată măcar câteva ore, e perfect pentru mine. Și am încercat câteva creme lunile astea. :)) Concluzia e că îmi place, dar aștept să mai testez. Nu cred că mă va dezamăgi, de obicei Oriflame nu obișnuiește să facă asta. 🙂 O găsiți în catalog, costă 10,99 de lei, redusă de la 19 lei. Are 150 ml. Avantajos, zic eu!

Al doilea scos la lecție e rujul Colour Drop. Doamne Dumnezeule, de când l-am văzut la Adina, numai la el m-am gândit. În perioada aia însă nu mai era în catalog, era pe net dar la preț întreg. Și oricum nu voiam să dau comandă pentru un ruj. Și apoi minunea s-a înfăptuit și l-am câștigat! Nu am cuvinte să îl descriu. E adorabil! Miroase delicios, habar nu am a ce, îmi stă pe limbă și nu pot să ”scuip”. E ceva ce-mi amintește de copilărie-adolescență. Aaa, gata, știu! Avea mama un ruj cu mirosul ăsta. Când eram eu mică! Sper să nu mă înșel! Bun, să revenim! Culoarea e intensă, e un roșu viu, lucios, ușor transparent, iar pe buze se simte foarte natural. Rezistența nu e ieșită din comun, nu pot să spun că poți mânca, bea și el e tot acolo. Nici măcar nu cred că promite asta. Cel mai important lucru e că dispare frumos de pe buze, nu rămâi cu un contur inestetic, nici nu se formează linia aceea inestetică și grețoasă pe care o fac multe multe rujuri. Nu usucă buzele, are o formulă ușoară, hidratantă. 🙂 A, nu are sclipici sau sidef. 🙂

Rujul are 2 grame și în catalogul actual costă 24 de lei.

Nu știu cât se vede în fotografie, dar cam așa arată pe buze:

DSCN1749

Următorul pe listă e Fuchsia Palladium. Ca și frățiorul lui de mai sus, e lucios, ușor, nu usucă buzele. Aș îndrăzni să zic că rezistă mai mult pe buze, dar poate doar mi se pare. E o nuanță sidefată-sclipicioasă de fuchsia, care mie mi s-a părut destul de închisă la lumina zilei, dar odată aplicată pe buze se deschide, arătând absolut minunat. Mi se pare mai mult un ruj de seară, dar cum eu nu prea respect regulile, îl port și la muncă și în oraș. Are 1,6 grame și acum e redus la 17,99 de lei, de la 26.

DSCN1874 - Copy

DSCN0470

Ultima este oja Fuchsia Palladium. Fără să exagerez, e cea mai frumoasă ojă din arsenalul meu. E singura mea ojă de acest fel. E divină, are o strălucire aparte. Se aplică frumos, acoperă unghia decent chiar și dintr-un strat, dar mult mai bine arată aplicată în două straturi. E intensă, foarte lucioasă (în niciun caz nu necesită top coat) și vă spun cu mâna pe inimă că am fost foarte admirată când am purtat-o. 😀 Din păcate are și un punct slab. Rezistența. În mod normal, pe unghiile mele rezistă orice ojă cam 5 zile. Ea rezistă cam 3. Dar nu-i bai, asta să fie problema. :)) E atât de minunată încât asta chiar nu contează pentru mine. Are 5 ml și o găsiți în catalogul actual la 14,99 lei, redusă de la 25 de lei.

857496_685156578181476_782119133_o

Din păcate nu pot spune nimic despre rimel, cel puțin nu acum. Nu îmi place să folosesc mai multe în același timp pentru că știm deja ce perioadă de valabilitate au. Mai am câteva luni din cel roz de la Yves Rocher și îl încep și pe acesta.

Balsamul de buze e în uz de când l-am primit, are o aromă discretă, lasă buzele moi. Hidratează binișor, nu știu să spun mare lucru, pentru că nu am probleme, am buzele uscate foarte rar.

Voi ce spuneți? Le-ați încercat? Ați vrea să le încercați?

Îți mulțumesc din suflet pentru premiu, Alina! Le folosesc cu drag!

Vă pupic, noapte bună!

6 gânduri despre “Oriflame – mini review colectiv

  1. O sa incep cu sfarsitul, ca asa sunt eu sucita!:)) Oja e supeeerba! Mi-au sclipit ochii cand am vazut-o. Nu stiu daca chiar e dar pare holografica asa cum e fotografiata… Rujul Color Drops e frumos si suna bine. Rujul PowerShine mi-a adus amintiri din anul 1 de facultate, cand cea mai buna prietena a mea era rep la Oriflame si am luat doua rujuri din gama asta. Le-am mancat pe paine, atat de mult mi-au placut. :))) Sa folosesti cu placere toate bunatatile!:)

    • Sucita ca mine. :)) Cand eram la scoala citeam revistele de la ultima pagina la prima. :)) In fine… am mai avut si eu vreo cateva rujuri din cama asta si mi-au placut foarte mult. Mama cred ca inca mai are unul. 😀
      Multumesc! :*

Lasă un răspuns

