Leapșa: Culorile curcubeului

Salut!

Am citit ieri aici o leapșă interesantă și am ținut neapărat să o preiau, până îmi fac curaj să scriu niște postări la care mă gândesc de o vreme. 🙂

Treaba stă în felul următor: trebuie să aleg un produs pentru fiecare culoare a curcubeului. 🙂

Frumos lucru un curcubeu într-o mare de zăpadă, nu? 🙂

ROȘU

Leapsa curcubeu (4)

Cum puteam să nu aleg minunăția asta? E rujul meu preferat și mă uit la el ca la soare, îl folosesc doar la zile mari, să nu cumva să se termine. :)) V-am povestit în această postare despre el și despre iubirea noastră cea mare. 😡

ORANGE:

Leapsa curcubeu (8)

Nu e portocaliu propriuzis, dar e primul care mi-a venit în minte. Inițial mă gândeam la rujul Whisper de la Maybelline, nuanța 440, dar nu e la mine în cameră și mi-e lene să merg după el. V-am lămurit buștean, știu. :))

În orice caz, și despre micuțul ăsta am vorbit, chiar aici. E o bunătate de blush și îl folosesc cu drag și spor. Zilnic. 😀

GALBEN

Leapsa curcubeu (10)

Nici acesta nu este un galben… galben, e mai degrabă un auriu simpatic care salvează o manichiură banală. 😀 L-am purtat pe inelare de Crăciun și mi-a plăcut mult. 🙂 La fel ca fardul Inglot, si lacul de unghii e înșfăcat tot în peripețiile mele insolate la ”și anume” Maritimo Shopping Center. Doamne, abia aștept să ajung iar acolo! :))

VERDE:

Leapsa curcubeu (12)

Aici am ales din lipsă de alte produse. E corectorul meu cu nuștiuce din arbore de ceai. Nu mi se pare cine știe ce, chestia aia verde nu maschează nicio roșeață așa cum pretinde, iar partea cealaltă… dontbiridichiuloz, man! Eu sunt albăăăăăă roz, chestia aia e portocalie! ”Crecă” puteam să îl includ cu succes și la punctulețul portocaliu de mai sus. :)) Dar mă rog, în lipsă de altceva, mă măscăresc cu el. Noroc că nu mai am coșuri. O să vă spun și ce m-a ajutat. 😉 Doamne ajută la inspirație!

ALBASTRU

Leapsa curcubeu (17)

Ză pretty little one e o minune de creion. Nu curge, nu se strânge aiurea și rezistă până seara. E o nuanță intensă și frumoasă. Am citit despre el pe un blog, nu mai știu care. Și am pus gheara pe el imediat.

MOV/VIOLET

Leapsa curcubeu (18)

Sticluța asta mică are povestea ei. Când au fost schimbate ambalajele lacurilor Colorama, acestea în ambalajul vechi au intrat la reducere în magazinul unde lucrez. Și pentru o nimica toată cât a costat, de ce să nu îl iau? E superb! Am primit laude pentru dumnealui și bine că l-am redescoperit cu ocazia acestei postări, o să îl folosesc curând. Mai ales că nuanța anului e tot un movulache. Să mă apropii cât de cât și eu, să nu fiu chiar out of trend.

Leapsa curcubeu (22)

Și pentru că l-am zărit și pe nenea parfumel pe raft, am zis să îl bag și pe dumnealui în postare, că miroase delicios și foarte foarte apropiat de realitatea liliachie. De parcă miroși un braț de flori de liliac, abia culese. Mmmmm, sa vină primăvara aia odată!

Acum trebuie să includ și un produs care să aibă o altă culoare, sau să fie multicolor. Eu am ales roz (dăh, ce spanac putea să aleagă blonda de mine?). Poftim:

Leapsa curcubeu (20)

Deodorantul spray UDV e o iubire foarte veche! De când eram în școala generală. Adică de acum vreo 12-13 ani. Anul trecut, mama mi-a făcut o bucurie și mi l-a cumpărat. Mmmmm! Divin!

Cam acesta e curcubeul meu! Al tău care e?

Te invit să preiei leapșa sau să îmi spui două vorbe într-un comentariu. 🙂

Pupicic, noapte bună!

8 gânduri despre “Leapșa: Culorile curcubeului

  1. Tare simpatica leapsa asta! Am mai vazut-o prin blogosfera, dar parca niciodata nu m-am simtit atat de instigata sa o preiau. Cu toate acestea, nu promit caci ma tem, nu vreau sa ma abat de la cuvantul dat…

    Acel ruj rosu…oohh! 🙂

    Pupicei, Dana!
    Ilda
    lavender thoughts

  2. Ma bucur tare mult ca ai preluat leapsa. Bravo, foarte interesante alegerile tale. Iti vine sa crezi ca eu nu am constientizat faptul ca ojele Colorama si-au schimbat ambalajul? Si am si cu ambalaj vechi vreo doua si cu cel nou. Nu stiu ce spune chestia asta despre mine dar ma intristeaza. 😦
    In alta ordine de idei, ador si eu Super shock-ul. :*

    • :)) Din toamna-iarna trecuta le-am primit eu cu ambalajul nou. Eu nu am stiut atunci ca sunt de fapt tot cele vechi dar cu ambalaj schimbat. In orice caz, si formula cred ca s-a modificat un pic, cele vechi sunt mai cremoase.
      Pup!

Lasă un răspuns

