Goliciuni de ianuarie

Bună seara!

Deși mi-am propus să scriu vreo 7 postări săptămâna asta, iată ca am ajuns doar la a doua… shame on me, dar e de scuzat… am tremurat toată săptămâna ca o frunzuliță rahitică. Probabil mi-a degerat și creierul. :))

Dar nu puteam să ratez postarea mea preferată, cea care mă face mândră de fiecare dată. Emptieeeees!

Cred că am fost destul de hărnicuță și luna asta, deși ziceam că nu cred că o să consum mai nimic. Speeeer ca odată și odată să ajung la o grămăjoară decentă de produse cosmetice… și să nu mai cumpăr aiurea doar pentru că sunt la reducere, ofertă, bla bla bla.

Iată, deci, vinovatele:

DSCN0495

  • șervețelele umede pentru bebeluși (bebele de mine…) Softino, care nu lipsesc din arsenal niciodată. Mai nou le folosesc la muncă, pentru că fiind vânzătoare, guess what, pun mânuțele pe bani. Și pentru că de o vreme m-am apucat de tricotat, nu vreau să transfer microbeii de pe bani pe fulare sau pulovărașe; 🙂
  • Crema de mâini cu arnică, Yves Rocher. O știe toată blogosfera, nu are rost să spun prea multe despre ea. E iubită și paraiubită de toată lumea. O singură chestie am de spus: probabil consistența ei diferă de la lot la lot, pentru că prima a fost grasă și foarte consistentă, iar aceasta a fost mult mai ușoară și s-a absorbit mult mai repede;
  • apa de toaletă Celebre, Avon. E unul dintre parfumurile mele preferate, cu toate că nu e un parfum de lux nici măcar pe departe. Nu sunt mofturoasă, dacă îmi place cum miroase, poate să fie și doi lei. A transpirație să nu mirosim, restul e cancan; :))
  • gloss Yves Rocher, cu aromă de caisă. Bleah. Mi-a plăcut la început pentru că mirosea a curat, delicios. Dar… din primele zile s-a rupt ”bețișorul” din capac, care ținea lichidul să nu se scurgă și… evident a început să curgă. Consistența nu mi-a plăcut nici ea, era… nici nu știu cum să spun ca să nu sune urât. Bine, bine, o spun: băloasă. Gustul era amar. Mai e nevoie să spun ceva? Yves Rocher e una dintre mărcile mele preferate, dar sunt produse care nu îmi plac. Și punct. Și virgulă;
  • Creion de ochi nuștiucumsenumeștepentrucănuscrienimicpeel. Partea maro am folosit-o pentru sprâncene, iar partea neagră s-a uitat la mine. Dar cum de vreo câteva săptămâni mi-am cumpărat un creion de sprâncene de la Essence, domnul din fotografie a ajuns în punguța cu goliciuni. Am păstrat doar ascuțitoarea, își face treaba impecabil pentru o ascuțitoare de la un creion de 2 lei. La propriu;
  • Șamponul regenerant Gerocossen. Mi-a plăcut. Chiar am vorbit despre el în această postare;
  • Și uleiului de sâmburi de struguri i-am dedicat o postare. După ce nu l-am mai folosit pe față, am început șă îl folosesc pe cuticule, gene și sprâncene. Așa l-am terminat;
  • microminicremuța Nivea Cream, primită la a doua comandă de pe 1001cosmetice. Am avut niște probleme cu gâtul câteva zile, se uscase de la parfum ori nu știu ce, mă strângea, mă ustura, mai avea puțin și îmi crăpa pielea. La recomandarea mamei, am desigilat micuța cremă și mi-am vindecat pielea gâtului. Acum mă întreb… dacă e doar o combinație de apă, parafină și iritanți cum se zice, atunci de ce e ATÂT de bună pentru piele? E genială, în câteva zile aveam pielea ca de bebe!
  • Gelul de duș din colecția de iarnă Yves Rocher, cu cacao și fistic. Vă vorbeam despre acea comandă aici. Miroase foarte bine, e un adevărat moment de răsfăț dușul cu aceste produse. Momentan am la baie gelul cu cacao și portocale și aștept de o lună (!!!) o comandă cu toate cele 3 geluri de duș. Au fost niște probleme întâi la ei de nu au putut să o trimită, iar acum cred că Poșta Română a adormit la datorie de nu au reușit să aducă amărâtul ăla de colet la 70 km în 5 zile… în fine, când ajunge, o să mă mândresc cu noua pradă pe aici; :))
  • Gelul de duș cu nucă de cocos. Mmmm, o minune! Am avut varianta mini și mi-a plăcut atât de mult încăt astă vară când am ajuns într-un magazin, l-am înșfăcat numaidecât de pe raft; 😀
  • crema de picioare Winter Treat de la Oriflame, despre care am vorbit fix aici. Mi-a plăcut, dar nu aș mai cumpăra o altă cremă pentru picioare prea curând. Poate doar ceva mentolat, răcoros, la vară. Dar până atunci, crema de corp merge și pe picioare. Tot chelea mea este; :))
  • Veșnicele mele dischete demachiante Softino. Mănânc aproape două pachete pe lună. Zici că le folosesc în loc de pâine. Îmi plac.

Eu zic că fusei harnică. Nu foarte, dar e bine. Mai am câteva produse care în câteva zile îsi dau duhul. Presupun că am și pe 1 martie despre ce sa scriu. 😀

V-am pupăcit!

8 gânduri despre “Goliciuni de ianuarie

  1. In primul rand: Good job girl! Ai ceva productie la hectar. Marti postez si eu gunoaiele de luna asta si ma bazez pe faptul ca te voi impresiona pana la lacrimi.:)) Avem in comun o goliciune, gelul de dus cu fistic si cacao, care tare mi-a picat bine si mie. Sunt multe chestii din lista ta pe care eu nu le-am incercat. How is that even possible?:)) Aaaa si nu-i asa ca e un sentiment de multumire dubioasa sa faci loc in casa? Eu simt cum ma ia cu lesin de fericire cand vad ce de loc incep sa am in dulapiorul din baie. Adica…am doua geluri de dus incepute (si trecute de jumatate) si doar doua pline! Asta e o premiera pentru ultimii 3 ani cred!:))

  2. Ai fost foarte harnica, bravo! 😀
    eu am impartit tot ce am putut inainte sa plec si acum astept sa prind job ca sa refac stocurile – am un gel de dus, un sampon, o acetona.. Da, lacuri mi-am adus [vreo 25]. :)) Ah, si am 3 sampoane uscate. Dar imi lipseste tot sortimentul de geluri de dus ce-mi trona acasa in baie si toate lotiunile mele frumos parfumate..

Lasă un răspuns

