Cum mi-am salvat unghiile cu Farmec

Anul trecut, unghiile mele au trecut printr-o perioadă destul de urâtă, ceea ce m-a întristat pentru că alături de păr, ele sunt atu-ul meu cel mare. Mi-a plăcut întotdeauna să am o manichiură îngrijită, curată, unghii lungi și frumos colorate. Iar asta nu se mai putea. Unghiile mele, deși destul de tari, se exfoliau chiar dacă le păstram scurte, iar dacă apucau să crească un pic bucuria se sfârșea repede pentru că îmi pocnea cu siguranță vreuna. Reușeam cu chiu cu vai să le ”cresc” și arătau ok când erau date cu ojă, însă când le ștergeam îmi venea să plâng de nervi.

Bun, atunci ce era de făcut?

După ce am încercat vreo 3 tipuri de bază, am revenit la tratamentul pe care l-am folosit acum vreo 3 ani cu foarte mare succes și cu rezultate vizibile și de durată: Loțiunea cu vitamina B5 de la Farmec.

Încă aveam puțin din prima sticluță dar în trei ani expirase, devenise ușor tulbure pentru că îl aplicasem cu ulei pe cuticule, fără ulei, la muncă, acasă, pe mâinile abia spălate sau nu. Presupun că era normal. Așa că am renunțat la vechea sticluță și am cumpărat una npuă, de data aceasta cu ambalaj nou, formulă nouă, caracteristici noi dar același efect.

Nu mai am sticluța veche pentru a consulta ingredientele, însă sunt sigură că sunt ceva schimbări fiindcă tratamentul ”vechi” se absorbea complet în unghie însă cel nou se usucă aproape ca un lac, lăsând unghia cu un aspect lucios. În momentul în care mă spăl pe mâini se curăță ”lacul”, însă folosind regulat tratamentul, unghia capătă ea însăși un aspect sănătos, ușor lucios.

Bun, să trecem la informații ”tehnice”.

Produsul se prezintă într-o sticluță de 11 ml, pe care o cumpărăm ambalată într-o cutiuță simpatică, pe care găsim mai multe informații despre produsul în sine, modul de aplicare, termenul de valabilitate, etc.

Tratamentul propriuzis este un lichid incolor, inodor și insipid (bine-bine, glumesc, e doar incolor, nu care cumva să apropiați prea tare năsucul de el că vă înțeapă până în creierași. Și mai ales, ferească Sfântu’ să puneți gura pe așa ceva. :)) ) care se aplică pe unghii cu pensula din dotare și se așteaptă minunea. După cum am spus mai sus, pe unghii rămâne o peliculă lucioasă.

Trebuie aplicat zilnic în prima săptămână, apoi de 2-3 ori pe săptămână. Eu îl folosesc de câte ori îmi șterg unghiile. Pe ambalaj e specificat faptul că trebuie să protejați cuticulele cu ceva gras (eu foloseam cândva ulei de ricin). Și trust me, ori faceți asta ori aveți cea mai mare grijă să nu ajungă tratamentul pe piele, că o să urlați de… bucurie.

Termenul de valabilitate e de 6 luni si asta mă supără puțin, pentru că nu există nicio șansă să îl consum în timpul ăsta. Ar fi fost mai ok să fie o sticluță mai mică, pentru că oricum aruncăm ceea ce râmâne. 🙂

Sticluța cu minuni se poate găsi în magazinele de cosmetice, în farmacii, supermarket-uri sau pe site-ul oficial Farmec, la un preț mai mic.

Ok, dar chiar face ceva?

DA, face! Unghiile mele au devenit mai lucioase, mai netede, chiar dacă timp de o săptămână nu am folosit ojă nu s-au zgâriat (da, mie mi se întâmplă și de-astea) și cel mai important, nu s-au mai exfoliat.

Un singur incident am avut cu ele, când le-am lovit din neatenție și s-au ”jupuit” puțin două unghii, la vârfuri. Dar nici nu se cunoaște unde le-am ”ciobit”, s-a luat un strat foarte foarte subțire, față de perioada când dacă se exfoliau, se ducea jumătate din grosimea unghiei. 🙂

În concluzie, îl recomand din suflet, e extraordinar și rezultatele sunt rapide. Ce alt tratament îți repară unghiile într-o săptămână?

Aveți nevoie doar de aproximativ 9 lei și de răbdare să stați o săptămână fără ojă. Pentru că merită!

Am fost încântată să aflu și părerile pozitive ale clientelor mele. Eu zic că am făcut treabă bună când l-am recomandat. Iar ele l-au recomandat la rândul lor și mai nou îmi zboară de pe raft cu mare viteză!

Iar acum vreau să vă arăt cum arătau unghiile mele când am început să folosesc tratamentul și cum arată acum. Azi mi-am pictat unghiuțele și nu sunt mândră de modul de aplicare al lacului de unghii pentru că mi-am făcut manichiura la lumina veiozei, dar în orice caz, se poate orbserva că sunt destul de lungi si sănătoase. 🙂

Farmec                                                                                          *8 ianuarie

Farmec (1)                                                                                          *2 februarie

Farmec (2)

Farmec (3)

Vă tentează, nu?

Vă pupic, noapte bună!

7 gânduri despre “Cum mi-am salvat unghiile cu Farmec

  1. Cred ca este singurul produs de la Farmec pe care nu il folosesc. Are formaldehida si incerc sa ma feresc de ea cat pot, pentru ca in timp stiu ca are efect nu tocmai placute 😦 Totusi cand vad ca multe persoane si-au refacut unghiile cu ajutorul acestui tratament, mai ca ma tenteaza sa strang din dinti si sa uit ce contine 😀

    • Nu stiu ce sa zic, nu obisnuiesc sa ma feresc de prea multe ingrediente. Producatorii ar fi in stare sa isi roada beregatile intre ei numai sa creada lumea ca produsul lor e cel mai bun, iar noi nu putem decat sa credem ce zice unul sau altul.
      Formaldehida e in lacurile de unghii de o gramada de timp si nu am auzit sa fi murit cineva din cauza ei, sau din cauza parabenilor, sau din cauza parafinei, sau din cauza nu stiu carui ingredient. Dar bineinteles, o masura de precautie nu strica. Desi vorba aia, te feresti de una si dai de alta…
      :)) Eu zic ca merita sa incerci tratamentul, am incredere in cei de la Farmec ca nu ar scoate pe piata produse care sa ne faca vreun rau.

  2. Ador produsul asta, chiar l-am inclus in postarea cu must haves din Romania. Am si eu si varianta veche si pe cea noua si da, parca e o usoara diferenta in ceea ce priveste finisul, dar rezultatele sunt la fel de remarcabile. 😡

  3. Pingback: Tag: The secrets of the blogging | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

