Inspired by…

… Nurgül Yeşilçay

Imi plac turcii. Imi plac filmele lor, imi plac oamenii lor, deși nu am mers niciodată în Turcia. Însă îmi doresc asta foarte mult.

Turcoaicele pe care le-am mai văzut prin telenovelele lor (deși mi-e greu să le numesc telenovele pentru că nu au absolut nimic din ”siropoșenia” aia patetică a celor sud-americane) au chipurile plăcute, în general au ochii mari, căprui sau negri, însă mai apare și câte una cu ochii ăia deschiși la culoare, frumoși, minunați de te pierzi în ei.

Cum e cazul de față:

ergi-5030088_460_345

*sursa

Mi-a placut mult de ea în Așk ve Ceza, mai pe românește Dragoste și Pedeapsă. Mereu am admirat felul cum era machiată. Tenul curat, ochii evidențiati minunat, iar buzele, de cele mai multe ori naturale. Arată ca o păpușă delicată. 🙂

Într-o zi… bine, de mai multe ori, în mai multe zile, m-am gândit și eu să postez un machiaj pe blog. ”Nu măăăă, tu vrei să râdă toată lumea de tine? Tu nu știi să te machiezi decât semi-invizibil, iar aparatul foto șterge și bruma aia de culoare care o pui pe tine!” – zise o voce răutăcioasă în capul meu. Ei și? Na că o să mă inspir din machiajul cuiva, găsesc eu vreo vedetă.

Bine, bine, dar care? Aia nu, aia nu, aia sigur nu, iar cealaltă nu îmi place.

Până când m-am uitat la un clip pe youtube pentru a enșpea mia oară. Cred eu că atunci mi-a venit ideea. Yasemin , mă! (Yasemin fiind numele personajului pe care îl interpreta) Ca ea vreau să mă machiez! Bine, cel puțin să încerc.

Și… am încercat!

Uite ce a ieșit!

DSCN0506

DSCN0507

DSCN0515

DSCN0516

DSCN0545

DSCN0546

Bine, nu arăt eu ca Yasemin, dar măcar m-am străduit. :))

Mi-ar fi plăcut totuși să reușesc să redau intensitatea reală a nuanțelor în aceste fotografii. Recunosc, habar nu am cum să setez aparatul ăla. El e bun, dar ce te faci cu tufa de mine? Hai să sărim totuși peste asta și să vedem dacă îmi amintesc ce am folosit pentru a crea acest machiaj.

Pentru ten: L’Oréal Infallible – nuanța 130, pudră Accord Parfait – nuanța N4 (Beige), blush Inglot – nuanța 29 și perle iluminatoare Yves Rocher.

Pentru ochi: fardul Color Tattoo – nuanța Pink Gold peste care am ”turnat” cea mai închisă nuanță din quad-ul Color Riche E2 – Nude Lingerie de la L’Oréal, pe arcadă am folosit cea mai deschisă nuanță din aceeași paletuță (în speranța că îmi va ”ridica” un pic sprâncenele – nu a făcut-o), iar în colțurile interne la fel. Mascara e Sexy Pulp de la Yves Rocher, creionul de sprâncene e de la Essence – nuanța Blonde, iar creionul negru e ceva de la Avon care nu mai există în catalog de o sută de mii de ani. L-am folosit pentru că alunecă ușor și se curăță ușor (după cum se poate vedea din ultimele poze… deja o luase la vale. Dar l-am folosit pentru că la urma urmei, era un machiaj pe care urma să îl port 15 minute, cât timp făceam fotografiile, nu avea rost să folosesc ceva ultrarezistent. În situația în care aș ieși în oraș cu acest machiaj, aș aplica Silkissime).

Pentru buze am folosit o combinație de vânt turbat cu nu mai știu ce… uf. Am încercat cu Max Factor Lipfinity, nuanța 330, dar am văzut că e foarte intensă culoarea, am șters repede cât se putea, am aplicat puțin ruj ultrarezistent Essence, nuanța Coral Calling, dar era încă intens. Eu voiam ceva mai pal, mai natural. Am șters iar puțin și am aplicat un ruj de-al mamei, de la Oriflame, din colecția Power Shine, dar să mă bați dacă știu cum se numește. 😦

Și cam atât. A fost o joacă interesantă, mi-a plăcut ce a ieșit, deși fotografiile nu au redat intru totul intensitatea machiajului. 🙂 Data viitoare când ies în oraș o să îl port cu drag.

Pupicici, o seară plăcută în continuare!

5 gânduri despre “Inspired by…

  1. Yasemin, Yasmemin ma! :))) Ce simpatica esti!
    Imi place, nu e strident si e tare placut machiajul, te prinde bine.
    Foarte frumoase sunt turcoaicele, mi-a placut si mie mult actrita din Canan, ii stiam numele si acum am un „lipsus”. :))

Lasă un răspuns

