Dor de primăvară, unghiile zilei

Salut!

Două lucruri m-au inspirat să îmi colorez unghiile așa. 😀 Zilele frumoase și călduroase din ultima săptămână și o amintire de la mare. Cum stăteam eu așa pe șezlong și îmi beam sucul verde cu un pai albastru… m-am gândit, ”ce combinație faină, de ce să nu îmi fac și unghiile așa?”.

A trecut timpul și abia prin noiembrie am reușit să îmi iau o ojă verde și zilele trecutem când am văzut că soarele își face curaj să ne salute, mi-am amintit de dorința mea de la mare. Atunci aveam în cap un fel de french cu nuanțele astea, dar îmi era prea lene așa că am decis să fac toate unghiile verzi, mai puțin inelarele care aveau să fie albastre.

Nu sunt eu mare fană a unghiilor în mai multe culori dar găsesc că e o combinație vioaie totuși, care a reușit să mă facă să zâmbesc de câte ori mă uitam la unghii și care m-a făcut să îmi doresc să vină mai repede primăvara!

Am folosit baza 5in1 Miss Sporty, oja Gabrini 3D… verde… și Farmec Collection, Pool Party. Ca top am folosit Rimmel London. Acesta a ”sigilat” bine oja și unghiile au rezistat ieri când am șters vreo 15 metri de geamuri. :)) Cu o singură precizare… lacul ăsta de la Rimmel, dacă e aplicat pe unghiile mai lungi și reușești să îndoi cumva unghia, crapă. Nu e foarte vizibil, dar pe mine mă scoate din fire chestia asta. E probabil singurul său defect.

Azi au reușit să se curețe un pic, pentru că oja Gabrini deși are o nuanță minunată, o consistență cremoasă, opacă, ideală, nu excelează la capitolul rezistență. Dar la 3 lei ce pot să îi cer? Să zic merci că rezistă și alea două zile.

Cam atât cu pălăvrăgeala, acum urmează fotografiile!

Dor de primavara (1)

Dor de primavara (3)

Dor de primavara (2)

Dor de primavara (4)*am pus această fotografie pentru că nuanțele sunt mai apropiate de realitate și pentru că se pot observa pe degetul mic ”crăpăturile” lacului Rimmel. La fel și pe arătător.

Dor de primavara (5)

Ar fi trebuit să fac fotografiile de duminică, de când am colorat unghiile, mais je suis une petite puturoasă, să îmi fie cu iertare! Așa vă arătam unghiuțe ”proaspete”, nu unghii muncite la șters geamuri, cu pielea uscată, etc. Dar culoarea contează la urma urmei. :))

Dacă am o fărâmă de noroc, mâine pun gheara pe ceva noutăți și le și arăt. Atât am de zis: Maybelline și L’Oréal. 😀

Pupicici!

8 gânduri despre “Dor de primăvară, unghiile zilei

  1. Colt de cer, petic de iarba… 🙂 Asta-mi inspira manichiura ta!
    Faina asocierea de nuante, imi place! Asa cum spui: gandurile toate catre primavara!

    Te pupacesc!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    • Multumesc! 😀
      Eu inca profit de „copilarie”, ca pe urma vad eu smotruiala cum nu a vazut Parisul. :))
      Unghiile sunt facute fix dupa cateva zile cand am fost singura acasa, deci am fost si eu gospodina. Am spalat tone de vase, s-a dus naibii si nisipoasa de pe unghii si tot. :))

Lasă un răspuns

