Noutăți Maybelline New York

Salut!

Vă povesteam data trecută că urmează să pun gheara pe niște produse și vă voi vorbi despe ele. Ei bine, nu am reușit să le iau pe toate, pentru că… nu s-a putut azi. Am luat doar trei lacuri de unghii, vedetele postării.

După cum am mai menționat de enșpe mii de ori, sunt vânzătoare într-un magazin de cosmetice. Probabil cea mai mișto parte a lunii (pe lângă ziua de salariu :)) ) e cea când primesc vizita unei doamne simpatice de la L’Oréal și vorbim despre noutăți și facem comanda pentru magazin. Aproape lunar apar produse noi, ba la L’Oréal, ba la Maybelline, ba la Garnier. Și să spun drept, toate mă încântă. Nu cred că m-au dezamăgit niciodată produsele lor.

Ei bine, săptămâna trecută am fost anunțată că gama de lacuri de unghii Colorama s-a mărit cu câteva nuanțe. Nu țin minte exact câte sunt, îmi pare rău. Sunt nuanțe superbe, primăvăratice, care pe mine mă duc cu gândul la un platou imens si colorat cu macarons. :)) Acum mi-a venit ideea asta. Când le-am văzut pe toate în cutiuța lor, m-am topit pur și simplu (”asta e nebună, se topește când vede ojă” – da, mă, și??). Și deja pusesem ochii pe vreo 3-4 nuanțe.

Am reușit azi să iau trei dintre ele și sunt încântată de ele! Sunt delicioase! Stați să vi le arăt:

noutati colorama (1)

noutati colorama (2)

noutati colorama (3)

*315, un roz vioi, diafan, care mă duce cu gândul la o cameră aerisită și miros de pomi înfloriți. Deja mi-am colorat unghiile cu ea și arată divin!

noutati colorama (4)

*313, un portocaliu, tangerine sau cum îi spune, cu un sidef-sclipici fin tot portocaliu. Pun pariu că pe unghii arată superb! E prima pe care am pus ochii de fapt.

noutati colorama (5)

*292, un gri-verde-albăstrui, depinde cum îl privești, sclipicios, sexy, îndrăzneț. Abia aștept să îl aștern pe unghii și să primesc complimente binemeritate pentru superba nuanță! Îmi amintește de mare. Știi…? Când e soarele deasupra ei și trimite mii de sclipiri pe luciul apei… a fost o decizie de moment să o cumpăr, nu era în plan. Dar mă bucur că am ales-o și pe ea, la urma urmei nu am decât de 21 de lacuri de unghii, cu tot cu ele trei. :))

În afară de cele 3 pe care le-am luat eu, mai puteți găsi nuanțe de roșu, lila, mov, verde, albastru, gri parcă… nude…sunt multe și superbe toate!

Eu le-am luat cu 8 lei fiecare, dar presupun că depinde de magazin, de oraș, etc.

Maybelline a mai lansat de curând și un fond de ten, Super Stay Better Skin (după ce, din ianuarie, s-a renunțat la Affinitone Mineral – deci dacă sunteți fane, îmi pare rău, dar nu o să îl mai găsiți). Acesta promite o rezistență de 16 ore și o îmbunătățire a aspectului pielii. O să îl testez și poate îmi dau cu părerea, măcar despre rezistența sa.

Și ca să ajung și la ultima parte, voiam să cumpăr și șamponul + balsamul din noua gamă Elseve, dar nu am reușit azi, poate mâine. De fapt, TREBUIE mâine, că am rămas fără balsam. :))

O să le testez cu drag și spor și revin cu păreri, să vedem dacă îmi ajută firele astea subțirele… 😀 Am incredere, că deh, încrederea nu costă. Sau…? :))

Cam atât pentru azi, sper să reușesc zilele astea să povestesc și altele.

Vă plac lacurile mele de unghii?

Pupicici!

7 gânduri despre “Noutăți Maybelline New York

  1. Sut foarte pretty! Sa le folosesti cu placere! Eu sunt in stare de soc. La noi nu cred sa fi vazut Colorama sub 10-12 lei. Sau nu m-am uitat eu bine!:)) Am si eu o oja Colorama, un visiniu cu irizatii aurii si sunt foarte impresionata de rezistenta ei. La mine orice oja sare in maxim doua zile. Asta mi-a tinut si cate 4. Cu samponul si balsamul Elseve…m-a sunat o prietena sa imi spuna ca si le-a luat si ca le-a aruncat la cos dupa ce le-a folosit de doua ori!:)) Sper tu sa nu ai astfel de experiente. Eu nici nu incerc pentru ca la mine Elseve=matreata:(

    • Imi dai fiori cu Elseve-ul, sa stii! :)) Am probleme cu matreata, daca imi face, dau banii pe geam. Dar, am zis eu… macar balsamul sa fie bun. :))
      Colorama la mine a fost mereu 8 lei, de cand lucrez eu acolo si cred ca si dinainte. Adica vreo 2 ani. Si cred ca are mama oja de care zici tu. 😀

    • E preferata mea. 😀 E asa duuulce! Si rezistenta e bunisoara, am tinut-o 4 zile pe unghii, dar am sters-o pt ca voiam sa o incerc si pe cea portocalie, altfel mai rezista cel putin doua zile.

  2. Pingback: Goliciuni de iulie | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

