Am testat și mi-a plăcut…

… mascara L’Oréal Million Lashes – So Couture.

Îmi place totul la el. De la ambalajul mov, la periuță și efect. Dar mai ales… ați mai avut vreodată un rimel cu miros de prăjituri? Nu? Nici eu. Dar când am început să îmi colorez genele cu el… la fiecare mișcare simțeam un miros dulce, de ciocolată, cu vanilie, cu mmmm, ceva bun! Nu știu cât de bine e ca un rimel să fie parfumat, dar nu mi-a cauzat nicio problemă, deși am ochii teribil de sensibili.

Are o textură ușoară, aproape lichidă, de un negru intens. Periuța nu e una clasică, din peri, ci se aseamănă mai degrabă cu periuța lui Volum’ Express The Rocket de la Maybelline, doar că perii sunt mai scurți. Cel puțin așa o văd eu.

Se aplică ușor, într-un strat efectul e natural, subtil, iar odată ce ai aplicat al doilea strat vei observa că genele tale sunt groase, lungi și arcuite. Daca nu ești atentă e posibil să îți lipească genele, deci mare grijă! ”Piaptănă-le” cu atenție și vei avea niște ochi de invidiat!

Iar mirosul lui de ciocolată te va însoți la fiecare mișcare timp de câteva ore bune.

E destul de rezistent deși nu e waterproof. Azi am mers cu el pe gene la sală (a fost doar de testare, nu fac asta de obicei) și a rezistat cu eroism, nu s-a scurs nici măcar un pic, deși eu simțeam că iese și untul din mine.

Cu toate că rezistă mult și bine pe gene, în momentul demachierii nu vei avea nicio problemă. Se demachiază ușor și curat, fără să arăți ca un urs panda până scapi de el.

Prețul de învârte undeva în jurul sumei de 60 de lei, dar dacă e un produs care ți se potrivește, zic că merită. Eu momentan am unul în uz și două neîncepute, deci nu știu dacă îl voi cumpăra, dar consider că e bun, se comportă impecabil.

Acum las fotografiile să vorbească și îmi cer scuze pentru calitatea lor, dar am uitat să iau aparatul foto la mine și a trebuit să mă pozez cu telefonul. Prima fotografie e ”furată” de pe propriul instagram, aplicasem rimelul după ce ondulasem puțin genele cu cleștișorul. Iar celelalte fotografii sunt de azi, când nu am curbat genele.

loreal

so couture (1)

 

so couture (5)

 

so couture (8)

 

Ei, cum e?

13 gânduri despre “Am testat și mi-a plăcut…

  1. Wooowwww, m-ai lasat fara grai, pe cuvant!!!
    Arata fenomenal pe genele tale! Vreau si eu exact asa!!!
    Stau si ma intreb cum arata genele tale nerimelate caci asa arata spectaculos! 🙂

    Multzam pentru review, m-ai convins!
    Pup cu mare drag!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    • Ilda, multumesc! Sunt lungi si blonde. :)) Blooonde blonde. De-aia cand prind un rimel care imi place, dau cu el pana se vad genele de la colt. :))
      Ma bucur ca te-am convins, sper macar sa il incerci, zic ca merita. 😀
      Pupicuti cu drag!

  2. Pingback: Goliciuni de Mai (2015) | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

