Inspired by…

… Laetitia Casta.

Nu-s o fană, nu știu aproape nimic despre ea (habar nu aveam că e doar cu 10 ani mai mare decât mine) dar mi-a atras atenția pe coperta unei agende L’Oréal.

Machiajul e superb, tenul de păpușă iar imaginea ei per ansamblu exprimă senzualitate, finețe, siguranță de sine. Sau cel puțin așa o văd eu.

Așa că am încercat să îi imit machiajul, poate-poate o ieși ceva. Nu sunt atât de visătoare încât să zic că mi-a ieșit o capodoperă, dar măcar mi-am ocupat timpul cu ceva drăguț și m-am jucat apoi puțin cu editarea fotografiilor. Cand eram mai mică am făcut câțiva ani niște cursuri de fotografie și chiar dacă nu îmi mai amintesc mare lucru (făceam ”practică” pe aparate foto foarte vechi, alb-negru, cu film) încă îmi place să mă joc cu fotografiile.

Și cum vorba multă e sărăcia omului (probabil de-asta n-am eu încă o casă în Eforie :)) ), să curgă fotografiile, zic!

Una, două, trei… bine, dacă nu ”curge”, pică… totuși… hai, în fine. :))

DSCN0663 - Copy

DSCN0671

DSCN0677 - Copy

DSCN0681 - Copy

DSCN0682 - Copy

DSCN0684

DSCN0686

DSCN0688

DSCN0702

De data asta am pozat produsele folosite pentru că deoarece și pentru că fiindcă n-are rost să enumăr de fiecare dată aproape aceleași maclavaisuri. 😀

Acestea fiind spuse, mă retrag în liniște până nu aruncă cineva cu roșii ”dupe” mine!

Pupicici!

Să aveți o săptămână frumoasă ca voi!

Dana

 

12 gânduri despre “Inspired by…

Lasă un răspuns

