Elseve Fibralogy – review

Hello din nou!

Acum vreo două săptămâni, pe 13 februarie, am cumpărat plină de speranță șamponul și balsamul din noua gamă Elseve, Fibralogy.

Înainte de a spune ce impresie mi-au lăsat aceste produse, să vă spun câteva cuvinte despre tipul meu de păr, ca să știm cu ce avem de-a face. 🙂

Părul meu e lung, nevopsit, cu tendințe serioase de ondulare la vârfuri, des și cu firul subțire. Dat fiind faptul că e atât de lung, e normal să ”tragă în jos”, să fie greu și astfel să mă ”bucur” de el lipit de scalp, adecătelea fără pic de volum. Ca să nu mai pomenim mătreața care nu trecea cu nimic, singurul care reușea să o țină oarecum în frâu era Head & Shoulders.

IMG_20140213_200000

Și atunci a apărul EL… cel care îmi promitea volum, un păr mătăsos și ușor de coafat, datorită inovației Filloxane, care ”pătrunde în firul de păr și se răspândește în interiorul fibrei capilare”, potrivit informațiilor de pe ambalaj.

Care sunt efectele? ”Fibră amplificată din interior, densificare progresivă vizibilă, păr voluptos” mai scrie pe eticheta flaconului turcoaz.

Bun, am înțeles, ambalaj mișto, la modă, colorat, etc, etc, dar o fi bun? Dar dacă mă umple de mătreață? Dar dacă îmi îngrașă părul? In fine, fie ce o fi… și ca o scorpioancă adevărată, încăpățânată, am înșfăcat șamponul și balsamul de pe raftul supermarketului. Adică deh… doar nu o fi ăsta mai al naibii ca mine. Șampon sau săpun lichid, tu, prietene… vii cu mine. Iar tu, nea balsam, trebuie să fii bun. Cu balsamurile nu am dat greș (aproape) niciodată.

Am ajuns cu ele acasă și am așteptat cuminte să fac băiță.

Primul lucru care m-a încântat la cele două produse a fost mirosul. Seamănă cu Hypnose – Lancome. Miroase delicios și persistă până la următoarea spălare.

Al doilea lucru care mi-a plăcut enorm a fost că face o spumă bogată chiar folosind o cantitate minusculă. Ca să vă faceți o idee, cu celelalte șampoane umpleam un pumn… din Fibralogy pun de două-trei ori o cantitate cam de mărimea unei monede de 50 de bani și mă umplu de clăbuc dens, minunat parfumat. Având un păr lung, treaba asta mă bucură enorm, pentru că de obicei consumam un șampon în maxim o lună jumătate. Ei bine, după 5 spălări, am consumat din sticluța de 250 ml până la nivelul liniei roz ”FIBRALOGY”. Atât șamponul cât și balsamul sunt foarte cremoase și consistente.

Al treilea lucru observat a fost faptul că nu mi-a făcut mătreață, ba chiar a dispărut în mare parte cea care mă ”însoțea”. Say ihaaaaa!

Încă de la prima spălare m-am bucurat de un păr mult mai mătăsos, mai ușor de pieptănat, mai lucios. După alte câteva spălări a început tot mai bine să se simtă efectul, părul se simțea mai puternic, mai ușor de coafat. Zulufeii mei din frunte au crescut frumos și au devenit ditamai firele sănătoase. 🙂 Zilele trecute am citit pe un alt blog că fata respectivă, după ce a folosit produsele din această gamă, a reușit să își împletească părul până la vârf, fără a-i ieși tot felul de smocuri din codiță. Nu pot decât să confirm acest lucru, am observat și eu asta. Părul devine potolit, însă nu fără vlagă. Din contră, e plin de viață.

Le-am testat în toate condițiile, am purtat părul natural, prins, lăsat liber, îndreptat, ondulat, am turnat mult fixativ, am turnat și spumă, i-am făcut de toate. Nicio schimbare. Nu e mai uscat, nu i-a pierit luciul, e la fel de frumos după fiecare spălare. Menționez asta pentru că părul meu de obicei se simțea uscat după fiecare folosire a plăcii sau a ondulatorului, iar la prima șamponare după folosirea produselor de styling, parcă nu se curăța perfect. Fibralogy mi-l hidratează până la vârfuri și mi-l curăță perfect.

După cum am spus mai sus, la fiecare spălare aplic o cantitate mică de șampon, clăbucesc și masez bine, clătesc și apoi urmează balsamul, pe care îl aplic de la rădăcină. Lucru pe care nu îl făceam cu altele. Mi-a fost teamă că îmi va îngrășa părul, însă nu s-a întâmplat asta. Din contră.

Concluzia? După cele 5 spălări menționate pe ambalaj, părul meu e plin de viată, mătăsos, lucios și ghici ce! Are volum!

Părerea mea e că merită toți banii și nu cred că renunț curând la aceste produse.

Acum urmează și câteva fotografii, ca să mă credeți pe cuvânt. 🙂

Fibralogy (6)                                                                                                *înainte

Fibralogy (1)

Fibralogy (2)

Fibralogy (3)

Fibralogy (4)

Fibralogy (5)

Fibralogy (7)

Și cam atât! Sunteți tentate?

Le găsiți prin supermarketuri și magazinele de cosmetice la un preț de aproximativ 15 lei fiecare.

Pupicici!

13 gânduri despre “Elseve Fibralogy – review

    • Multumesc! 😀
      Chiar ii potoleste binisor. Si am uitat sa mentionez ceva in postare… nu se mai electrizeaza parul. Asa mi se intampla acum o vreme, cand foloseam placa. 🙂

  1. Teoretic Fibralogy nu promite volum, promite materie capilara noua, densitate. Ori mie mi se pare un pic cam trasa de par promisiunea pentru ca asta ar insemna ca toate fetele cu par fin si rar sa se trezeasca peste noapte cu o coama de leu 🙂
    Am observat si eu acei zulufi de care spuneai, chiar ma uitam zilele trecute in oglinda si se pare ca sunt din ce in ce mai evidenti. Daaaar cam atat.

    • Da, teoretic nu promite, dar asta ar fi una dintre urmarile densificarii firului de par. Bineinteles ca nu suntem atat de naive incat sa credem ca samponul asta chiar umbla la structura firului de par, dar luand-o logic, ne gandim ca macar putin „zvâc” ii ofera. 😀
      Eu momentan l-am urcat pe primul loc, e cel mai bun sampon pentru mine. Nu face matreata, nu mi se electrizeaza parul, am un oarecare volum si luceste ca oglinda. Nu as putea sa ii cer mai mult. 😀

  2. Pingback: Goliciuni de aprilie – Dudă, glumești??? | Bibelou's Blog

  3. Pingback: Goliciuni de mai | Bibelou's Blog

  4. Pingback: Experiența mea cu „kitul de coafare sub duș” – Klorane | Bibelou's Blog

  5. Si eu am parul natural si m-a tentat sa incerc samponul.L-am cumparat si dupa 5 spalari a inceput sa-mi cada parul de ma gandeam ca cine stie ce boala am.Eu nu-l recomand nimanui

  6. Pingback: Tag: The secrets of the blogging | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

