The Beauty Scenario Tag

Hello!

Am primit tag-ul ăsta de la Deena și m-am urnit să îl fac. Ziceam că fac și poze, dar am renunțat, ”vedeta” la care ma gândeam nu e de găsit.

Să începem deci!

1. You have to get rid of all your foundations and you can only keep one high end and one drugstore, which do you keep?
 Trebuie sa dai/arunci toate fondurile tale de ten si poti pastra doar unul de tip drugstore si unul high end. Pe care le pastrezi?
High-end? :)) N-am. N-am bani. :))
Aș salva totuși Toleriane-ul meu, e ză best pentru mine. No me importa ce ”nație” e, drugstore nu cred că e. Se găsește în farmacii, deci cred că nu.
2. You go for an interview and the lady interviewing you has lipstick on her teeth. Do you approach the subject or ignore it completely?
Mergi la un interviu si tipa
care te intervieveaza are ruj pe dinti. Ii spui sau ignori complet problema?
Nu cred că i-aș spune. Nu spun asta în general, poate să aibă și o cioară vie prinsă în coc. Să se zbată aia acolo și să craure, nu aș zice nimic. Să se descurce tipa, că e fată mare. Mi-aș aminti amuzată de rujul ei pe dinți în cazul în care m-ar angaja și ar avea nervi pe mine vreodată. =))
3. You’re not feeling yourself and need a pick me up. Which lipstick do you put on to make yourself feel beautiful?
Nu te simti „in firea ta” si ai nevoie de ceva sa te puna pe picioare. Ce ruj folosesti ca sa te faca sa te simti frumoasa?
Vivid Rose de la Maybelline și eu. Merci Deena că mi-ai amintit de el, chiar azi l-am purtat. Și l-am uitat la muncă parcă. :)) Astă vară la mare l-am purtat mai mereu pentru că văzusem o picoliță blondă naturală, frumoasă foc, care purta un ruj asemănător. Și papagal cum sunt, voiam să arăt și eu așa. :))
4. You go back in time for a day to your teenage years, how would you do your hair and makeup differently?
Te intorci in adolescenta pentru o zi. Cum ti-ai aranja parul si machiajul in mod diferit?
Aici vine partea horror și tare îmi pare rău că nu am găsit poza aia. Dar vă povestesc. Coșuri, urme de coșuri, coji de coșuri, un ten alb roz, dat cu un fond de ten cam închis și care nu acoperea mare lucru, un blush roz țipător, rimel și creion negru pe mucoasă (waterline bla bla). Asta în clasa a zecea. Coafură? Un păr scurtuț, ce crescuse un pic după o tunsoare băiețească. Și îl umezeam și făceam o mioarță de codiță la spate. Doamne, arătam groaznic! :)) Nu că acum aș fi vreo divă, dar atunci mă și credeam mare zână. Si mă și întrebam de ce nu se uită nimeni la mine. :)) Deci clar, dacă m-aș întoarce în perioada aia cu siguranță nu m-aș mai tunde scurt, nu m-aș mai machia in halul ăla și nu mi-aș mai rupe cojile coșurilor. :))
5. You ask your hairdresser for a shoulder length Pixie Lott hair cut, but they hear wrong and give you a pixi cut. Do you a) Smile, say thank you, leave and call your mum hysterical b) Cry in the chair and things get awkward or c) Complain to the manager and demand a refund.
O rogi pe coafeza sa iti faca o tunsoare Pixie Lott pana la umeri dar ea aude gresit si iti face o tunsoare pixie cut. Ce faci: a)Zambesti, multumesti si pleci sunanad-o disperata pe mama ta b)te apuci sa plangi in scaun transformand situatia intr-una penibila sau c)te plangi managerului si ceri sa ti se dea banii inapoi?
În primul rând nu consider că asta e o situație prin care chiar aș putea să trec. Dacă aș vedea că îmi taie o șuviță, aș urla și clar nu ar tăia și din restul. Dacă nu aș avea oglindă în față, ceea ce e totuși greu de crezut, n-aș mai avea ce să fac, nu prea am sânge în mine să o reclam, să o dau în judecată sau măcar să o spun șefei ei. Sau șefului. Probabil aș plânge și aș urla ca o magdalenă.
6. Your friend surprises you with a 4 day city break and you have 1 hour to pack. Which ‘do it all’ palette do you pack in your makeup bag?

Prietena ta te surprinde cu o mini vacanta de 4 zile si ai o ora sa impachetezi. Ce paleta „buna la toate” pui in trusa de machiaj?
Vreau și eu o prietenă de-asta. :)) Nu știu dacă aș lua vreo paletă. Hai poate Sun Club de la Essence, că are mai multe nuanțe (față de celelalte din portfard). Nu prea am ce să zic, pentru că nu prea folosesc farduri.
7. Your house has been robbed, don’t worry everyone is safe, but your beauty stash has been raided. What’s the product you really hope is safe?
Casa ta a fost jefuita, nu te ingrijora, toata lumea e in siguranta dar beauty stash-ul tau a fost vandalizat (yeah right) Ce produs speri din suflet ca e in siguranta?
Mi-au vandalizat portfardul? Cred că în secret m-aș bucura că pot să îmi cumpăr altele. :)) Cu toate astea, sper să îmi lase măcar CC Cream-ul Elmiplant.
8. Your friend borrows your makeup and returns it in awful condition. Do you a) Just pretend you haven’t noticed b) Ask them to repurchase it or c) Secretly do the same to something of theirs
Prietena ta imprumuta produse de machiaj de la tine si ti le returneaza intr-o stare jalnica. a)Te faci ca nu ai observat b)Le spui sa iti cumpere inlocuitor c)Faci in secret acelasi lucru cu ceva de-al lor?
Nu îmi împrumut cu o prietenă decât luciurile sau gloss-urile. Și asta când suntem ambele de față, nu lăsăm una la cealaltă un produs mai mult timp. Si nu o cred in stare oricum să îl deterioreze. Dar presupunând că mi-ar deteriora cineva un produs, doar aș face-o atentă de ce a făcut și aș înjura-o.
Speram că sunt mai multe întrebări totuși. 😀
Aștept comentarii cu ce ați face voi în situațiile de mai sus. Îmi plac comentariile, să știți. Și am nevoie de ele.
Gata, noapte bună!
Pupicici!
2 gânduri despre “The Beauty Scenario Tag

Lasă un răspuns

