1001 Cosmetice – a patra comandă

Bună seara, oameni dragi!

Aveam altă postare în minte, însă nu m-am putut abține și uite că postez despre cea mai recentă comandă de pe site-ul www.1001cosmetice.ro . Îmi e atât de drag să comand cosmetice acolo, au prețuri atât de bune și sunt atât de rapizi și serioși, încât nu am cum să mă las de ”sportul” ăsta. :))

Sâmbăta trecută, în oraș, prietena mea mi-a arătat ce gloss frumos și-a cumpărat din București. Mi l-a dat și mie să îl încerc si am rămas plăcut surprinsă de luciul superb și de nuanța delicată. Așa că duminică am încropit o comănduță, să am și eu gloss! Ce, eu nu sunt mică și drăguțică? :))

Marți am primit un sms în care mă anunțau că au expediat comanda, iar ieri mi-a venit avizul. Azi am rugat-o pe mama să mi-l ia de la poștă, l-a adus fuguța și iată ce am descoperit în cutiuță!
1001cosmetice 4

  • Glossul essence XXXL longlasting în nuanța 03 – very berry (o să postez un swatchy swatchy pe instagram, că acum nu mi-a trecut prin minte);
  • Crema hidratantă de zi cu extract de gutuie, Elmiplant. Wish me luck with this!
  • Săpunul Dove și săpunul Protex au fost ”de umplutură”, pentru că voiam să ating pragul de 50 de lei;
  • Deodorantul mini, Nivea Stress Protect, primit cadou pentru că am comandat în valoare de 50 de lei;
  • În plus, au fost atât de drăguți încât mi-au trimis și două mostre de fond de ten L’Oréal, Mat Magique (03) și noul Infallible (140).

Bine, comanda a mai cuprins două produse, însă nu sunt pentru mine și nu avea rost să le pozez. Vă interesa să vedeți două lame de ras? :))

Le mulțumesc încă o dată pentru cadourile drăguțe și pentru rapiditate.

Deja plănuiesc o nouă comandă, ceva mai consistentă! A mai comandat cineva parfumuri de la ei? Păreri?

Pupicici și noapte bună!

16 gânduri despre “1001 Cosmetice – a patra comandă

    • Merci! Deja am intrat in forta in luciul ala si imi place ataaaat de mult!
      Tare imi e ca daca apuci sa dai o comanda, nu te mai opresti. 😀 Eu prefer sa iau de acolo ca sunt mai ieftine decat in magazine si sunt muuulte produse pe care eu nu le gasesc in oras. Si imi e mai simplu asa. 🙂

  1. Eu o singura data am comandat de la ei doua autobronzante si am primit cadou un mini gel de dus de la Nivea. Intr-adevar sunt foarte ok, foarte seriosi, cu siguranta o sa mai comand si altadata. Sa folosesti cu placere produsele :* pupici

  2. Sunt curioasa cum ti se pare crema Elmiplant!:D Sa stii ca de cateva ori am fost la un pas sa dau si eu comenzi la ei dar recunosc ca am o problema majora cu cumparaturile online: transportul. Stiu ca sunt nebuna dar oricat mi-as dori o oja pe care nu o mai gasesc altundeva nu ma pot convinge sa platesc pentru ea si transport 9 lei. Call me cheap, I know I am.:)) Daaaar, am vazut ca au adus Apocalips de la Rimmel pe site si cum cel pe care il am imi place de mor s-ar putea sa o comit sooner or later. Aaaa btw, asa fac si la Makeup Shop, vreau doua chestii de buze de la ei si nu dau comanda ca mi se pare strigator la cer sa platesc transport!=)) Mai bine poate …asa ma abtin si nu mai cumpar chestii de care de fapt nu am neaparata nevoie!

    • Dar stii ca tu m-ai imbolnavit de 1001 cosmetice, nu? :))) De la tine stiu de site. :)) Eu ma combin cu tata la comezi. 😀 Si platim amandoi transportul. Lui ii iau lame de ras si eu imi fac de cap printre luciuri.
      Azi am folosit prima data crema, mai astept vreo 2 saptamani si ma pronunt. 😀

  3. Si eu am comandat de cateva ori si sunt intr-adevar multumita, mai ales ca indiferent de suma intotdeauna gasesc mici cadouri, de exemplu de data asta am comandat o crema elmiplant si pe langa cele doua pliculete de fond de ten am primit si o cremuta anti-rid de la nivea, numai buna pt mama mea. Eu ma bucur ca exista, gasesc aproape tot ce caut 🙂

    • Daaa, am primit si eu o cremuta antirid si acum pun in cutiuta diverse creme din pliculete, ca sa nu storc plicul la diecare utilizare. 🙂
      Nu am mai facut de mult timp o comanda, dar peste cateva saptamani o sa imi iau ceva frumos. 🙂
      Merci pentru vizita! :*

Lasă un răspuns

