Gheruța zilei. (1)

Hello!

Am zis să trec și eu la chestii trestii mai serioase și să vă arăt niște unghii colorate. Nu prea mai am cu ce să mă laud pentru că în perioada zilelor femeii am avut foarte multă treabă la serviciu, am avut de mutat foarte multă marfă, asta însemnând lovituri la degete, pentru că eu sunt foarte repezită. Inevitabilul s-a produs și mi-au pocnit câteva unghii, oricât de ”tratate” erau ele. Iar acum am niște boante mititele, incerc să le cresc iar mari și frumoase.

Chiar dacă le am scurte și amărâte nu înseamnă că am renunțat la a le aranja și colora. Ba chiar îmi e mai comod cu unghiile scurte, dar deh, sunt mai elegante și mai arătoase când sunt lungi.

Așa că am împrumutat una dintre ojele mamei, o ”nisipoasă” frumoasă foc.

CYMERA_20140319_221618

Deci, vedeta serii e Golden Rose Holiday, numărul 56! Acum mă gândesc de unde să ”fur”  o fotografie cu sticluța, pentru că am uitat să o pozez. Am fotografii doar cu ghearele mele. Merge și așa, nu? Ei și daca nu mere, o fashem să miargă. :))

CYMERA_20140319_221819

CYMERA_20140319_222107

CYMERA_20140319_220548

   Oja am cumpărat-o de la magazinul unde lucrez eu, cu 15 lei. O găsiți însă și pe site-urile online, eu am vazut-o pe www.1001cosmetice.ro cu 13,5 lei, dacă vă e mai la îndemână să o comandați decât să mergeți la un magazin. 😀

Necesită două straturi pentru a își arăta ”adevărata față”, adică un roșu superb cu sclipici auriu. Poate părea mult când te gândești la roșu combinat cu auriu, dar vedeți că pe unghii nu e țipătoare, se poate purta și ziua la o ținută mai lejeră, chiar la muncă, așa cum fac eu. Pentru că sclipiciul devine evident doar la soare, într-o încăpere oja poate părea chiar mată uneori.

Rezistă decent vreo 5 zile, după care se tocește ușor la vârfuri. Dar pentru că e o ojă texturată, se poate ”corecta” când vedem că unghiile au suferit un mic accident. 😀

Vouă vă plac lacurile texturate? Eu recunosc ca sunt cea mai rapidă opțiune pentru grăbite. Se usucă în câteva minute, rezistă mult pe unghii și eu chiar reușesc să le curăț ușor.

Păreri, păreri!

Noapte bună, pupic!

13 gânduri despre “Gheruța zilei. (1)

    • Sarumana! Asa am zis si eu, sa o folosesc acum, ca daca apuca unghiile sa creasca, nu mai merge. Bine, merge si pe unghii medii ca lungime, dar cum obisnuiesc eu sa le las foarte lungi… nu. 🙂

  1. Eu am doua de la Golden Rose. Si asta prezentata de tine era de cateva luni pe lista de wants. :)) De unde la inceput nu ma prinsese deloc trendul texturatelor acum sunt : NEEED THEM ALL! Am mai ochit vreo 3 la Rimmel. Si inca vreo 5 in gama aia Galaxy la GR. Si…mda, I has issues:P

    • Eu sunt total invers. :)) La inceput, cand toate fetele aveau si eu nu, eram „Vreaaaaaaaaaaaaaaaau! Le vreau pe toateeeeeee!” dar acum ca am deja doua, adica una eu una mama teoretic, dar practic se da mai mult ea cu amandoua, nu mai sunt chiar asa disperata. Pe principiul vazut, placut, luat, linistit. :))

  2. Pingback: Tag: Nailed It | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

