Goliciuni de martie

Hellooo, people!

Îmi cer scuze pentru absență, am avut o perioadă mai… nici nu știu cum. Dar nu am avut chef. Acum am, dar sunt pe fugă. Mă așteaptă Masterchef. :))

Am zis că peste goliciuni nu pot, nu vreau, nu trebuie să sar. Așa că iată-mă!

   DSCN1039

  • Loțiune tonică Gerovital Plant. A doua consumată. Cred că am vorbit despre ea data trecută când am pozat-o la goliciuni;
  • Cremă de mâini Dove, cumpărată la pachet cu gelul de duș de lângă. O să vorbesc mai pe larg despre ele curând. Foarte curând;
  • Loțiunea de corp Plaisirs Nature cu aromă de vanilie, Yves Rocher. Foarte mișto mirosul, foarte mișto textura. Nu am apucat să îi fac review pentru că am uitat să îi fac fotografii, iar fără ele cum puteam vorbi despre ea? Dar spun acum câteva cuvinte. Textura e ca de budincă abia dată jos de pe foc. Mirosul e demențial, se completează perfect cu mirosul La vie est Belle sau Vanille Noire. Mi-a ajuns cam 2 luni, pentru că am turnat, nu m-am jucat. :))
  • Mască purifiantă cu lotus, Planet Spa, Avon. Nu am nimic de zis. Nici de bine, nici de rău. Serios… nu mi-a făcut nici bine nici rău;
  • Mini-gel de duș cu aromă de trandafir, Yves Rocher. A sosit spart în… fund. Mi-a părut rău, chiar voiam o sticluță din asta mică. Aroma sa e minunată, mi-a plăcut mult. Am avut anul trecut o loțiune de corp din aceeași gamă;
  • produsele pentru plajă Elmiplant, am vorbit despre ele în această postare. Bune, dar pe viitor voi merge pe protectie 50, plus umbreluță;
  • Gel de duș Yves Rocher, cu aromă de liliac. Superb. Unul dintre preferatele mele. Aroma atât de autentică încât am impresia că miros o floare adevărată;

DSCN1041

  • Lacurile de unghii Farmec Collection Exotic Dream și Essence Fame Fatal. Mi-au plăcut mult, însă s-au îngroșat destul de tare și nu am vrut să mă chinui cu ele în continuare;
  • Șervețele intime Nivea. Nu vă zic la ce se folosesc, e secret. :))
  • Șervețele demachiante Ops, cu mușețel. Bunicele, însă m-au cam usturat ochișorii de la ele. Vreau să încerc și varianta cu gălbenele, știu că le-a lăudat Alina lui Brumărel;
  • Absorbante naturale Natracare. Nu am de bine de spus despre ele. 😦 Nu absorb bine, se strâng pe lenjerie, nu se lipesc calumea… 😦 Îmi pare rău că nu m-am înțeles cu ele. Aștept să le încerc și pe cele zilnice, poate sunt mai ok;
  • Cremă de zi Triple Active de la L’Oréal. E ok, e lejeră, nu mi-a făcut vreo problemă. În plus, miroase a narcise și zambile. :)) Știu că e preferabil ca produsele pentru ten să nu aibă parfum, însă mi-a plăcut atât de mult mirosul ei încât am trecut peste.

DSCN1042

  • Eșantioane. Noua apă de toaletă Yves Rocher, cu aromă de flori de cireș. O aromă subtilă, poate chiar prea subtilă. În câteva minute dispare de pe piele… 😦 dar miroase foarte bine, ca o zi de primăvară. Crema Elixir 7.9. Nu cred că am folosit tot pliculețul. E ușoară, se absoarbe rapid, însă nu am văzut cine știe ce efecte. Bine, ar fi fost culmea să observ ceva după o săptămână, cât am folosit-o. Crema de față Genovate de la Elmiplant am folosit-o doar de vreo două ori pentru că nu mi-a făcut bine și oricum nu e pentru vârsta mea.

DSCN1043

  • Save the best for the rest. Am reușit să termin micuțul Moment de Bonheur după un an. 🙂 A mers cu mine la munte, la mare, m-a însoțit în zilele frumoase și în cele urâte. Ca să le înfrumusețeze el. E parfumul meu de suflet, e adierea mea proaspătă. 🙂 Nu sunt foarte tristă că s-a terminat, pentru că mai am unul sigilat. Dar nu îl încep momentan, pentru că am o noutate despre care o să vă scriu mâine. Am fotografiile pregătite, promit că scriu. 🙂

Și astea au fost! Am avut mare spor luna trecută, sper să fiu așa în continuare.

Voi ce ați mai consumat?

Pupici!

8 gânduri despre “Goliciuni de martie

  1. Uhuuu!Galerieee! Vin si ale mele curand…am avut niste zile mizerabile si n-am apucat postarea dar e musai. Eu nu ma inteleg DELOC cu Moment de Bonheur, dovada cat de subiectiv e gustul la parfumuri:P Gelul de dus cu liliac, ahh, m-ai facut sa imi fie dor de el!

    • Abia astept sa iti vad taraba. 😀
      Gusturile la parfumuri sunt ataaaaaat de diferite incat e greu sa ne ”potrivim” cu cei din jurul nostru.
      Mmm, gelul de dus e in plan pentru urmatoarea comanda. Nu scapa de mine. :))

Lasă un răspuns

