1001 Cosmetice si un parfum minunat

Bună seara!

Am promis ieri că revin cu o postare despre un parfum, așa că mă țin de cuvânt. 🙂

Acum o vreme eram înnebunită după La vie est belle (și încă sunt) și chiar plănuiam să mi-l cumpăr. Însă într-o bună zi (ca în povești) am primit marfă la muncă. Prin mulțimea de arome care mai de care mai bune și mai fine… am descoperit un parfum care să mă facă să exclam ”Ăăăsta e!!”  încă de pa primul puf pe un cartonaș. Îl găsisem în sfârșit. Parfumul care să mă facă să îl vreau din prima secundă.

Și nu mică mi-a fost surpriza când am văzut că îl au pe stoc, la set chiar (cu o cremă de corp), pe site-ul unde bântui eu mereu. www.1001cosmetice.ro

La un preț mult mai mic decât prețul de parfumerie. Întrebarea firească a fost ”oare e original?”… cine și-ar dori să plătească aproape 200 de lei pe un fals? Nimeni, bineînțeles. Puțin sceptică, am întrebat în stânga, în dreapta, nu am aflat nimic și până la urmă mi-am făcut curaj să îl comand, bazată pe încrederea dobândită pe parcursul a patru comenzi.

Am făcut comanda pe 18 martie, într-o marți, iar lunea sau marțea următoare am ridicat coletul de la poștă. Bineînțeles că în tot acest timp am primit mailuri de confirmare și livrare, plus sms-ul de livrare.

Bun… iată-l!

Cavalli

Roberto Cavalli eau de parfum este un parfum oriental floral de dama, lansat în 2012. Nota sa de vârf este piperul roz, nota de mijloc este floarea de portocal, iar notele finale sunt rășina benzoică, boabele de tonka și vanilia, conform site-ului www.fragrantica.ro.

Ce mai pot să spun despre el, în afară de faptul că e senzual, sexy, înnebunitor, elegant? E genul de parfum pe care il simt și eu. Nu de multe ori mi s-a întâmplat ca după o vreme să mi se pară că nu mai miros a nimic. Dar pe el îl simt. O oră, două, opt ore după ce m-am parfumat. Și îmi place! Deși e dulce și puternic, nu e grețos, nu mă doare capul de la el (așa cum mi s-a întâmplat într-un final cu La vie est belle 😦 ).

Crema de corp miroase la fel de puternic, e ușoară, se absoarbe imediat.

Parfumelul are 50 ml, iar crema de corp, 75 ml.

Și în plus, lucru foarte important pentru mine, produsele sunt originale. Ambalajul, persistența, calitatea mirosului, sticluța, totul m-a adus la această concluzie. Așa că am răsuflat ușurată. Am avut încredere și bine am făcut. 😀

Cavalli2

Cavalli4

           *informațiile de pe ”folia” de plastic cu care era protejată cutia.

Cavalli5

       Și dacă tot v-am arătat parfumelul, haideți să vă arăt și unghiile. Cado’. :))

Cavalli3

Setul Cavalli m-a costat 175 de lei, transportul a fost gratuit (e gratis pentru comenzile ce depășesc 150 de lei). În plus, am primit și câteva cadouri care m-au bucurat foarte mult. 😡

Am primit un mini deo Nivea (pe care il primești oricum pentru o comandă mai mare de 50 de lei), o pilă pentru unghii, două eșantioane de fond de ten Mat’ Magique, două eșantioane de fond de ten Infallible 24, ambele de la L’Oréal (sunt aceleași nuanțe ca la penultima comandă), o mostră de parfum Endless Euphoria de la Calvin Klein și o broșurică frumoasă cu noutățile essence. 🙂 Iar floarea e a mea, de decor. :))

Ca de fiecare dată, detaliile au contat foarte mult pentru mine, m-am simțit răsfățată cu micile surprize primite pe lângă produsele comandate. A fost a cincea comandă și promit cu mâna pe fundiță că nu e ultima.

Cam atât pentru azi. Mâine încerc să scriu despre două produse care mi-au plăcut și am tot amânat postarea.

Voi cumpărați parfumuri din magazinele virtuale? Ați fost dezamăgite sau încântate până acum?

Pupic, noapte bună!

6 gânduri despre “1001 Cosmetice si un parfum minunat

    • Multumesc! Eu am si uitat sa miros Candy si sunt chiar curioasa cum miroase. Momentan caut cu disperare Candy Love de la B.U. In tot orasul nu l-am gasit. Da’ pun eu mana pe el.
      Pe aoro ai incercat? Eu nu am incredere in ei, dar am vazut multa lume multumita.

Lasă un răspuns

