Elmiplant Calming Spa

Hristos a Înviat!

Acum că am terminat cu ospățurile, s-au așezat ouăle și prăjiturile liniștite în stomăcel, e cazul să ne și răsfățăm puțin, nu? Azi e o zi specială și fiecare merită un moment de relaxare, după zile întregi de pregătiri, de curățenie și alte treburi mai mult sau mai puțin casnice. :)) Eu sunt o norocoasă, a făcut mami toată treaba acasă, însă de curățenia de la muncă nu am scăpat.

După ce am văzut postarea Camelcutzei despre noile geluri de duș Elmiplant Senses Touch, nu am mai avut liniște până nu am trecut unul dintre ele pe listă, pe cel mov, Calming Spa. Norocul a fost că urma să dau o fugă până la București, că la mine în oraș eram sigură că nu găsesc. Cum l-am văzut pe raft în Cora, l-am înhățat imediat și dusă am fost.

Iubesc gelurile de duș, foarte rar am întâlnit câte unul care să nu îmi placă, așa că am fost sigură că o să ne înțelegem perfect. Mai ales că are aromă de frangipani, aromă pe care am mai adulmecat-o la un alt gel de duș (de la Nivea) și mi-a plăcut foarte mult.

Elmiplant gel de dus (2)

De o săptămână îl folosesc zilnic și deja am consumat aproape jumătate pentru că îl împart frățește cu mama (și-așa cine ne vede, zice ca suntem surori). Încă de la prima utilizare am fost de-a dreptul încântată. Prima reacție a fost „miroase a doamnă!”. Așa îl simt eu. Are o aromă subtilă, dulceagă, florală, exact cum miroase în opinia mea o doamnă fină, care se respectă și care pune preț pe aspectul și îngrijirea corpului său. Nimic opulent, nimic vulgar, doar o „adiere” florală.

Gelul de duș promite să relaxeze, să te calmeze după o zi agitată, eu nu pot să zic decât că mă simt bine de tot când fac duș, învăluită în aroma sa fină.

Promite și să ofere pielii o hidratare de durată, datorită complexului hidratant Nutri Moist. Și într-adevăr, nu mi-am simțit pielea uscată. Ba chiar nu am mai folosit nici cremă de corp săptămâna asta. Pentru că mi-a fost lene și pentru că nu am simțit nevoia. Și recunosc… pentru că nu prea îmi place mirosul celei pe care o am momentan. 🙂

Elmiplant gel de dus (1)

Gelul e transparent, incolor, destul de lichid. Nu face foaaaarte multă spumă, deci se consumă puțin mai repede. Aroma sa, deși minunată, nu persistă foarte mult timp. Însă eu mă declar 100% încântată de experiența dușului propriu-zis. 🙂

Îl găsiți la un preț de aproximativ 10 lei (eu l-am luat cu 9 lei și-o țușcă. Adicătelea puțin peste 9 lei) pentru 400 ml de produs. ‘Eftin și bun. Sau după cum mai zicem noi, românii… mult, bun și ieftin. 🙂

Îmi place atât de mult, încât abia aștept să încerc și celelalte variante. 😀

Ce ziceți, l-ați încercat? L-ați încerca? Aștept păreri!

Noapte bună! :*

2 gânduri despre “Elmiplant Calming Spa

  1. Uită-te la tine cum ai putut să scrii atât de multe despre un gel de duș. Eu nu aș putea spune decât că e mișto și face spumă, alte lucruri nu mi-ar mai veni în minte. :)) De asta nici nu fac un singur articol despre un gel de duș, n-am ce să spun despre el. :)) Sună bine frangipani ăla, orice-ar fi el..

Lasă un răspuns

